News - Heavy Duty Fiber Laser Tube Cutting Machine 3+1 Chuck Review

Heavy Duty Fibra Laser Tube Cutting Machine 3 + 1 Chuck Review

Heavy Duty Fibra Laser Tube Cutting Machine 3 + 1 Chuck Review

Cutter laser per tubi pesanti P30120 Review

À a fine di u 2022, a serie di tagliatori di tubi laser Golden Laser hà accoltu un novu membru -macchina di taglio di tubi laser in fibra resistente P35120A

Comparatu cù utagliatrice di tubi grande persunalizata per u domesticui clienti uni pochi d'anni fà, questu hè una macchina di taglio laser ultra-longa exportable, nantu à una sola lunghezza di taglio tubu di metallu di finu à 12 metri, cù una tavola loader di 6 metri.A struttura di u lettu laterale permette à trè mandrini di spustà simultaneamente.

U disignu di evità automatica assicura un prucessu sicuru è cuntrullatu.

mandrini gemelli

U puntu chjave hè u disignu di chuck 2-in-1 (Twin Chuck), inseme cù u disignu di testa di taglio laser mobile, i mandrini 3 realizzanu perfettamente a funzione di 4 mandrini cù materiale di coda zero.È risolve u prublema di stressing raccordi di pipa pisanti per assicurà a precisione di i tubi di taglio.

In cunfrontu cù a tagliatrice di tubi tradiziunale 4-chucks, stu disignu piglia in contu a praticità è risparmia u costu di fabricazione è di mantenimentu di l'equipaggiu.

Pò esse equipatu di una testa di taglio laser 2D ordinariu, una testa di taglio 3D tedesca, o u nostru ecunomicu auto-sviluppatu.Testa di taglio laser 3Dper risponde à i bisogni di taglio di l'utilizatori è a pianificazione di u bilanciu.

caricatore di tubi pesante (1)

A parte di carica automatica pò preparà 5 grandi tubi pisanti in una volta, cumpatibili cù u tondu, quadratu, rettangulare, canale, I-beam, è altri profili di 350mm di diametru esternu è 12 metri di longu.Puderà taglià una sola pipa finu à 1,2 tunnellate.

A seccione di scaricamentu lascia 6 metri di spaziu di scaricamentu, chì hè adattatu per u prucessu di taglio di pipa cunvinziunali, è i bisogni di perforazione di tubu longu è di troncamentu.

Per ogni macchina di taglio di pipa laser, avemu una valutazione perfetta è specificazioni d'ispezione di qualità, è in u prucessu di accumulazione cuntinuu di sperienza, è strive per l'eccellenza per furnisce i clienti suluzioni pratiche.

Per sapè di più nantu à e soluzioni di l'industria di a macchina di taglio di pipa laser, per piacè cuntattateci.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi