News - Golden Laser assisterà à a mostra di l'automatizazione industriale di Kaohsiung in Taiwan

Golden Laser assisterà à a mostra di l'automatizazione industriale di Kaohsiung in Taiwan

Golden Laser assisterà à a mostra di l'automatizazione industriale di Kaohsiung in Taiwan

Dumandimu l'attenzione di i clienti di Taiwan chì cercanu tubi laser o macchine di taglio di fogli di metallo, postu chì Golden Laser assiste à un avvenimentu lucale in Kaohsiung, Taiwan.
tagliatrice di tubi laser è fogli

A mostra di l'industria di l'automatizazione di Kaohsiung (KIAE) metterà in scena a so grande apertura in Kaohsiung Exhibition Center da u 29 di marzu à u 1 d'aprile di u 2019. Hè stimatu chì ospitarà circa 364 espositori, utilizendu finu à circa 900 cabine.Cù sta crescita in scala di esibizione, circa 30 000 visitatori domestici sò previsti per participà à l'avvenimentu, chì di novu, mostra chì KIAE hè a megliu piattaforma per i cumpratori per vene à cumprà l'ultime automatizazione industriale è i prudutti cunnessi in u sudu di Taiwan.

È sta volta,Laser d'oru Piglierà dui set di macchina laser in fibra per assistisce à questu spettaculu, un set completo di recinzione doppia tavola laser in fibra di taglio di fogliaGF-1530JH, è l'altru set machine à taglio tubu laser fibra cumplettamente autumàticuP2060A.

Caratteristiche di a macchina GF-1530JH

macchina di taglio di lamiera laser

1. U mudellu GF 1530JH hè a nova macchina di taglio laser in fibra chjusa di cuncepimentu cù una tavola di travagliu duale da laser d'oru, è adotta un sistema di taglio avanzatu mudernu, autofocus; Cù tavola di travagliu duale riduce u tempu di carica è scaricamentu, facilita a mossa di i fogli, u dispusitivu di pusizioni è i morsetti ponu pusà a foglia per pruvucà a mossa di foglia è assicurà a precisione di a trasfurmazioni di metalli.

2.U generatore laser di fibra d'alta precisione impurtatu, assicura l'alta velocità, alta precisione, effettu di tagliu altu è rendiment stabile.

3. L'auto-programmazione importata traduce automaticamente i disegni CAD in a lingua CNC, per via di e diverse lingue di i paesi, a lingua nantu à a tavola di operazione hè dispunibule per cunfigurà per risponde à i bisogni di i clienti.menti.

4. U disignu di l'armadiu protettivu cumpletu furnisce una prutezzione di sicurità da a radiazione laser invisibile è meccanica, struttura di guida doppia di gantry, lettu di smorzamentu altu, bona rigidità, alta velocità è accelerazione.

5. A tavola di stile di cassetti facilita a cullizzioni è a pulizia per i scarti è i pezzi chjuchi.

Funzioni di a macchina P2060A

macchina di taglio di tubi laser

1. Pipa tonda, pipa rettangulare è altre pipa pò esse caricata è scaricata automaticamente.

2. Floating top materiale è supportu materiale di cuda.

3. A ricunniscenza automatica di a cucitura di saldatura è a funzione di rimozione automatica di scorie.

4. Nisun bisognu di intervenzione manuali, unu molding.

5. Mandrinu rotary ad alta velocità pneumaticu di centru cumpletamente automaticu.

6. Supportu 12 metri longu tubi taglio.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi