News - Macchina di taglio laser in fibra per u taglio di fogli di silicone

Macchina di taglio laser in fibra per u taglio di fogli di silicone

Macchina di taglio laser in fibra per u taglio di fogli di silicone

1. Chì ghjè u fogliu di silicium ?

I fogli d'acciaio di siliciu utilizati da l'electricisti sò comunmente cunnisciuti cum'è fogli d'acciaio di siliciu.Il s'agit d'une sorte d'alliage magnétique souple en ferrosilicium qui contient très peu de carbone.In generale cuntene 0,5-4,5% di siliciu è hè rotulatu da u calore è u friddu.In generale, u gruixu hè menu di 1 mm, per quessa hè chjamatu una piastra fina.L'aghjunzione di silicu aumenta a resistività elettrica di u ferru è a permeabilità magnetica massima, riducendu a connettività, a perdita di core (perdita di ferru) è l'anzianu magneticu.

macchina di taglio laser in fibra

A foglia di siliciu hè principalmente aduprata per fà nuclei di ferru per diversi trasformatori, mutori è generatori.

Stu tipu di foglia d'acciaio di siliciu hà proprietà elettromagnetiche eccellenti, sò i materiali magnetichi indispensabili è impurtanti in l'industria di l'energia, telecomunicazioni è strumentazione.

2. Caratteristiche di u fogliu di silicone

A. A perdita di ferru bassa hè l'indicatore più impurtante di qualità.Tutti i paesi in u mondu classificanu a perdita di ferru cum'è u gradu, u più bassu a perdita di ferru, u più altu u gradu, è megliu a qualità.

B. Alta induzione magnetica.Sottu à u stessu campu magneticu, a foglia di silicuu ottene una suscettibilità magnetica più alta.U voluminu è u pesu di u mutore è u nucleu di ferru di trasformatore chì sò fabbricati da foglia di siliciu sò relativamente chjuchi è ligeri, cusì ponu salvà u rame, materiali insulanti.

C.Stacking più altu.Cù una superficia liscia, un grossu pianu è uniforme, a lamina d'acciaio di siliciu pò stack up assai altu.

D.A superficia hà una bona aderenza à a film insulating è faciule per a saldatura.

3. Esigenza di prucessu di fabricazione di lami d'acciaio di silicone

Spessore di u materiale: ≤1.0mm;cunvinziunali 0.35mm 0.5mm 0.65mm;

➢ Matière : alliage ferrosilicium

➢ Esigenze grafiche: chjusu o micca chjusu;

➢ Requisiti di precisione: precisione da 8 à 10;

➢ Esigenza di altezza di glitch: ≤0.03mm;

4. Prucessu di fabricazione di fogli di silicone

➢ Cisaglia: A cisatura hè un metudu d'utilizà una cisaglia o forbici.A forma di u travagliu hè generalmente assai simplice.

➢ Punching: Punching si riferisce à l'usu di stampi per punching, cutting holes, etc. U prucessu hè simile à a cisura, salvu chì i taglii di taglio superiore è inferiore sò rimpiazzati da stampi cunvessi è cuncavi.È pò cuncepisce stampi per punchjà ogni tipu di foglia d'acciaio di silicone.

➢ Taglio: Utilizendu a macchina di taglio laser per tagliate ogni tipu di pezzi.È diventa gradualmente un metudu di taglio cumuni di trasfurmà a lamina d'acciaio di silicone.

➢Crimping: Siccomu a bava di chip di ferru affetta direttamente a prestazione di u trasformatore, dunque se l'altezza di a bava hè più alta di 0,03 mm, deve esse sfracicata prima di pittura.

➢ Pittura: A superficia di chip di ferru serà dipinta cù una pellicola fina di pittura solida, resistente à u calore è a prova di ruggine.

➢ Asciugatura: A vernice di a lamina d'acciaio di silicone deve esse secca à una certa temperatura è poi curà in una film dura, forte, di alta forza dielettrica è superficia liscia.

5. Prucessu paraguni - taglio laser

taglio laser di foglia di silicone

Taglio laser: U materiale hè piazzatu nantu à a tavola di a macchina, è si taglierà secondu u prugramma predeterminatu o graficu.U taglio laser hè un prucessu termale.

Vantaghji di u prucessu laser:

➢ Alta flessibilità di trasfurmazioni, pudete urganizà i travaglii di trasfurmazioni in ogni mumentu;

➢ Alta precisione di trasfurmazioni, a precisione di trasfurmazioni di a macchina ordinaria hè 0,01 mm, è a macchina di taglio laser di precisione hè 0,02 mm;

macchina di taglio laser per metalli

➢ Menu intervenzione manuale, basta à stabilisce e prucedure è i paràmetri di prucessu, poi principià a trasfurmazioni cù un buttone;

➢ A contaminazione di u rumore di trasfurmazioni hè insignificante;

➢ I prudutti finiti sò senza burrs;

➢ U travagliu di trasfurmazioni pò esse simplice, cumplessu è hà spaziu di trasfurmazione illimitatu;

➢ A macchina di taglio laser hè senza mantenimentu;

➢ Bassu costu di usu;

➢ Salvà materiali, pudete aduprà a funzione di spartera di u bordu attraversu u software di nidificazione per ottene una disposizione ottimale di u travagliu, è aumentà l'utilizazione di materiale.

6. suluzione taglio laser

macchina di taglio ipg 2000wprezzu di macchina di taglio laser in fibramacchina di taglio laser di lamiera

Tagliatore laser in fibra di tipu aperto 1530 GF-1530 Taglio laser di alta precisione GF-6060 Taglio laser di tavola di scambiu cumpletu GF-1530JH


Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi