News - Soluzione cumpletamente automatica di a macchina di taglio di tubi laser in fibra per u pipeline di u focu in Corea

Soluzione di macchina di taglio di tubi laser in fibra cumpletamente automatica per a pipeline di u focu in Corea

Soluzione di macchina di taglio di tubi laser in fibra cumpletamente automatica per a pipeline di u focu in Corea

Cù l'accelerazione di a custruzzione di cità intelligenti in parechji lochi, a prutezzione tradiziunale di u focu ùn pò micca risponde à i bisogni di prutezzione di u focu di e cità intelligenti, è a prutezzione di u focu intelligente chì utilizeghja cumplettamente a tecnulugia di l'Internet di e cose per risponde à i requisiti di "automatizazione" di prevenzione è cuntrollu di u focu. hè apparsu.A custruzzione di a prutezzione di u focu intelligente hà ricivutu una grande attenzione è sustegnu da u paese à e località è dipartimenti.

A custruzzione di salvezza di u focu hè di tutti.Per a custruzzione di cità intelligenti, a custruzzione di sicurezza di u focu hè una priorità maiò.Cumu custruisce un sistema di sicurezza di u focu intelligente per fà si adatta à u sviluppu di e cità intelligenti hè un prublema chì i gestori di a cità anu da cunsiderà.

Comu tutti sapemu, s'ellu hè l'industria di prutezzione di u focu intelligente o l'industria tradiziunale di prutezzione di u focu, u cumpunente più impurtante di tuttu u sistema di prutezzione di u focu hè u pipeline di prutezzione di u focu.

macchina di taglio laser per l'industria di prutezzione di u focu

Unu di i nostri clienti hè a cumpagnia leader in a prutezzione di u focu è u sistema di serviziu ONE-STOP per i pezzi di prutezzione di u focu per a fabricazione di tubi in Corea, è chì hè principalmente a fabricazione di materiali di tubazione, vendita di tubi, fabricazione di tubi di sprinkler di u focu, equipaghji per u focu.Per aumentà a produzzione di tubi di sprinkler di u focu, stu cliente avia introduttu dui Sets 3000w Golden Vtop completamente automaticu.tagliatrice di tubi laser in fibra P2060A.

Requisiti di u Cliente: Marcatura laser è taglio nantu à i tubi.

A nostra Soluzione: Aggiuntu un sistema di marcatura nantu à u caricatore automaticu di bundle per compie a marcatura nantu à i tubi prima di cutà.

macchina di taglio laser per l'industria di prutezzione di u focu

prezzu di taglio tubu laser fibra

Siccomu a pipeline di prutezzione di u focu hè sempre in un statu staticu, i requisiti di u pipeline sò più stretti, è u pipeline deve sustene a pressione, a resistenza à a corrosione è a resistenza à a temperatura alta.I materiali di pipa di u focu cumunimenti usati sò: pipa di ghisa di fornitura d'acqua sferoidale, pipa di rame, pipa d'acciaio inossidabile, pipa di lega, slotted, punched etc.

P2060A hè un equipamentu prufessiunale per taglià i tubi.Hè tagliatu à un tempu è hà un altu gradu d'automatizazione, chì migliurà assai l'efficienza di a produzzione.

In l'ughjettu di l'incendiu, l'installazione di u focu più basica di u sistema di sprinkler di u focu deve esse cumpostu di pipa prefabbricata, articulazione flessibile, raccordi saldati è testa di sprinkler, è organicamente cumminati cù taglio, punzone è saldatura per fà a so funzione originale.

P2060A macchina di taglio di pipa laser autumàticu hè un equipamentu speciale tubu di taglio laser high-end.Hè faciule d'operare, altamente automatizatu, tagliu assai precisu, è adattatu à i bisogni di a produzzione industriale à grande scala è di parechje altre caratteristiche avanzate, diventendu a prima scelta per l'industria di trasfurmazioni di tubi d'equipaggiu.U pruduttu hè statu serializatu per risponde à una varietà di diverse lunghezze di taglio è scaricamentu è esigenze di taglio per diversi diametri di tubi, cusì furnisce un serviziu persunalizatu à più utilizatori in u campu di prutezzione di u focu.

U taglio di pipa laser di metallu pò fà u taglio di u portu è u tagliu di a superficia di a pipa nantu à i tubi di metallo.Si pò taglià direttamente tubi tondi di tubi d'acciaio, tubi di rame, tubi d'aluminiu, tubi industriali in acciaio inox, etc.;Taglio di scanalatura di tubu tondu, scanalatura di tubu tondo, punzonazione di tubu tondo, mudellu di tagliu di tubu tondo ecc.

macchina di taglio laser di tubi

Golden Vtop Pipe Laser Cutter P2060A Caratteristiche

Macchina di taglio di tubu Laser d'oru hè stata sviluppata in 2012, in dicembre 2013 u primu settore di macchina di taglio di tubu YAG hè statu vindutu.In u 2014, a macchina di taglio di tubu hè stata entrata in l'industria di l'equipaggiu di fitness / gym.In u 2015, parechje macchine di taglio di tubi laser di fibra sò state prodotte è applicate in diverse industrii.È avà simu sempre migliurà è aghjurnà u rendiment di a macchina di taglio di tubi.

P2060A 3000w Machine Parameters Tecnica

Numeru di mudellu P2060A
Tipu di tubu / pipe tondi, quadrati, rettangulari, ovali, OB-type, D-type, Triangulu, etc.
Tipu di tubu / pipe azzaru angulare, acciau di canali, acciau in forma di H, acciau in forma di L, acciau d'acciaio, ecc (per opzione)
Lunghezza di tubu / tubu Massimu 6 m
Dimensione di tubu / tubu Φ20mm-200mm
Pesu di carica di tubu / pipa Massima 25 kg/m
Dimensione di fasciu Max 800mm * 800mm * 6000mm
Pesu di fasciu Massimu 2500 kg
Repetite a precisione di a pusizione +0,03 mm
A precisione di pusizioni +0,05 mm
Fonte laser di fibra 3000W
A velocità di pusizioni Max 90 m/min
A velocità di rotazione di Chuck Max 105 r/min
Acceleration 1,2 g
Cut Acceleration 1g
Format graficu Solidworks, Pro/e, UG, IGS
Alimentazione elettrica AC380V 60Hz 3P
Cunsumu tutale di energia 32 kW

P2060A Dimostrazione di campioni di taglio di a macchina

prezzu di taglio laser di tubu di metallu

Macchina P2060A in a fabbrica di u cliente di Corea

prezzu di taglio laser in fibra

P2060A Macchina Per Cutting Fire Pipeline Demo Video

 


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi