News - L'applicazione di a macchina di taglio di tubi laser in fibra completamente automatica VTOP in l'industria di u mobili metallicu

L'applicazione di a macchina di taglio di tubi laser in fibra completamente automatica VTOP in l'industria di u mobili metallicu

L'applicazione di a macchina di taglio di tubi laser in fibra completamente automatica VTOP in l'industria di u mobili metallicu

U puntu di dolore attuale in a industria di fabricazione di mobili in acciaio

1. U prucessu hè cumplicatu: mobili tradiziunali ripiglià u prucessu di fabricazione industriale di picking-saw bed cutting-turning machine processing-slanting superficia-drilling position proofing è punching-drilling-pulizia-trasferimentu di saldatura richiede 9 prucessi.

macchina di taglio laser di mobili in acciaio

2. Difficile di processà u tubu chjucu: e specificazioni di e materie prime per a fabricazione di mobili sò incerte.U più chjucu hè10 mm * 10 mm * 6000 mm, è u gruixu di u muru di a pipa hè in generale0,5-1,5 mm.U prublema più grande in a trasfurmazioni di pipa chjuca hè chì a pipa stessa hà una rigidità bassa è hè facilmente deformata da a forza esterna, cum'è a curvatura di u tubu, a torsione, è u bulging dopu l'estrusione.I prucedure di trasfurmazioni tradiziunali, cum'è u taglio di a sega, a sezione di trasfurmazioni di a sega è a bisellatura, a punzona, a perforazione, a perforazione, etc., sò metudi di trasfurmazioni di u cuntattu chì forzanu a forma di a pipa per esse deformata da estrusione di forza esterna, più tanti prucessi. è parechje persone U flussu di trasfurmazioni, a capacità di prutezzione di a pipa hè quasi nimu, spessu à a fase finale di u pruduttu finitu, a superficia di a pipa hè stata graffiata o ancu deformata, è hè bisognu di riparazione manuale secondaria, chì hè assai tempu. è laboriosa.

macchina di taglio laser picculu tubu

3. Accuratezza machining Pauvre: Sutta lu mètudu trasfurmazioni tradiziunali di pipa di mobili azzaru, a pricisioni generale di u pipa ùn pò esse guarantisci.Qu'il s'agisse d'une machinerie, comme une segatrice, une punzonatrice ou une perforatrice, il y a des erreurs de machinerie, en particulier pour l'équipement de traitement avec un faible niveau de contrôle d'automatisation.Più a sequenza di u prucessu hè, più l'errore di machining s'accumula.Tutti i metudi di trasfurmazioni di sopra necessitanu l'intervenzione umana in u cuntrollu di u prucessu, è l'errore umanu serà aghjuntu à l'errore di precisione di u pruduttu finali.Per quessa, a precisione di u metudu tradiziunale di trasfurmazioni multi-processu ùn hè micca cuntrullabile è garantitu.In u stadiu finali di u produttu, a riparazione manuale è a riparazione hè u statu normale.

4. Efficienza di trasfurmazioni bassu: A segatrice hà certi vantaghji per u tagliu sincronu è u smussamentu di più tubi, ma l'efficienza di taglio di l'apertura di u tubu hè estremamente bassu, è hè necessariu cambià l'angolo di taglio è a pusizione di a lama di serra. per u posizionamentu multiple è u tagliu, chì ùn hè nè efficace nè ottenibile.Cuntrolla a precisione.I punzonatrici ponu esse aduprati per a perforazione in batch di buchi di forma standard cum'è fori tondi è buchi quadrati.Tuttavia, ci sò parechji tippi di tippi di buchi in l'industria di u mobili.A punching machine hà assai capacità di trasfurmazioni per tali buchi, salvu chì u cliente causa Spend more experience and cost to develop a varietà of different molds.Tuttu u mondu sapi chì a macchina di perforazione pò solu processà i buchi tondi, è a trasfurmazioni hè più limitata.I limitazioni di trasfurmazioni è l'inefficienze di ogni prucessu risultatu in inefficienze in a pruduzzioni generale di u produttu.

5. Altu costu di u travagliu: Per a serratura, punching and drilling in u modu tradiziunale di trasfurmazioni, a più grande funzione hè l'intervenzione umana.U funziunamentu di ogni dispusitivu deve esse guardatu manualmente, perchè l'automatizazione di tali apparecchi hè estremamente bassu.Per a trasfurmazioni di tali oggetti di trasfurmazioni senza foglia di tubi, u cuntrollu manuale hè necessariu per ogni parte di l'alimentazione, pusizioni, trasfurmazioni è ricuperazione.Per quessa, pò esse spessu vistu in l'attellu di l'industria di trasfurmazioni di mobili, assai equipaghji, assai travagliadori.Oghje, cù u sviluppu di e cundizioni di u mercatu, i pruprietarii di l'imprese si lamentanu chì i travagliadori diventanu sempre più mobili, è diventanu sempre più difficiuli di recrutà.I bisogni salariali di i travagliadori sò ancu in crescita.I costi di u travagliu pò cuntà una grande parte di i profitti corporativi.

6. Poveru di qualità di u produttu: A precisione è a qualità di a pipa finita affettanu direttamente u pruduttu finali.Burr, deformazione perifèrica di a macchina, a terra nantu à u muru internu di a pipa, etc. ùn sò micca permessi per a fabricazione di mobili high-end.Tuttavia, s'ellu si tratta di sega tagliata, punching, o drilling, hè senza dubbitu chì sti prublemi sarà esposta dopu à trasfurmà a pipa.U travagliu manuale di sbavatura, trimming, è pulizia in operazioni successive ùn ponu esse evitati.

7. Ci hè una seria mancanza di flessibilità: oghje, a dumanda di i cunsumatori hè diventata sempre più persunalizata, cusì u futuru disignu di u mobili hè definitivamente più è più individualizatu.A sega tradiziunale, a punzonatrice, a perforatrice è l'altri equipaghji sò antiquati, è l'artighjanu simplice ùn pò micca sustene u novu disignu è l'ispirazione creativa.Brilla in a realità.L'inefficiency, a qualità inferjuri, è i difetti di u costu di u modu tradiziunale di trasfurmazioni, impediscenu seriamente u ritmu di ricerca è sviluppu di novi prudutti, è dà u mercatu un capu.

Chì innovazioni pò purtà à i mobili cù u cutter laser completamente automaticu

industria di fabricazione?Chì sò e caratteristiche di l'equipaggiu?

macchina di taglio laser di tubi in acciaio inox

1. A nova forza principale in a trasfurmazioni di tubi di metallo bismutu: u taglio laser di fibra hè una nova arma per a trasfurmazioni di metalli in l'ultimi anni.In seguitu, rimpiazza gradualmente a cisatura tradiziunale, punching, drilling and sewing.U materiale di pipa hè ancu di metallu, è a pipa di l'industria di u mobili hè fatta di acciaio inox, chì hè in linea cù i vantaghji di u taglio laser di fibra.L'efficienza di cunversione fotoelettrica d'alta efficienza di laser di fibra, una qualità di fasciu eccellente, energia laser d'alta densità di focalizazione, gap fine di taglio, pò esse usata in a trasfurmazioni di tubi di l'industria di u mobili.U mandrinu rotativu di a macchina di taglio laser in fibra completamente automatica Vexo hà una velocità di rotazione finu à 120 rpm, è a capacità di u laser in fibra di tagliare l'acciaio inossidabile à velocità ultra-alta.A cumminazzioni di i dui rende l'efficienza di trasfurmazioni di pipa a mità di u sforzu.À u listessu tempu, quandu u laser di fibra taglia a pipa, a testa di taglio laser ùn cuntatta micca a pipa, ma hè proiettata cù u laser nantu à a superficia di a pipa per a fusione è u taglio, per quessa appartene à u modu di trasfurmazioni senza cuntattu. effittivamenti evitendu u prublema di deformazione pipa sottu u modu di trasfurmazioni tradiziunali.A rùbbrica tagliata da u laser di fibra hè pulita è liscia, è ùn ci hè micca burr dopu à tagliu.Dunque, i vantaghji duali di efficienza è qualità sò l'impurtante guaranzia per u taglio laser di fibra per diventà a nova forza principale in a trasfurmazioni di tubi di metallo.

prezzu di macchina di taglio laser

2. Cunfigurazione persunalizata per aiutà l'efficienza di trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di qualità: per l'industria di u mobili, u materiale chjucu, magre, hè principalmente caratteristiche di l'acciaio inossidabile, usemu cunfigurazione mirata per migliurà l'efficienza di trasfurmazioni è a qualità di trasfurmazioni di u tubu di l'industria di u mobili.Modulu speciale di fibra laser, fibra speciale, testa di taglio laser in fibra di lunghezza focale non-convenzionale, tutti i vantaghji di a cunfigurazione fucalizza nantu à a capacità di taglio di u tubu speciale in l'industria di u mobili, l'efficienza di u tubu in acciaio inox di a listessa specificazione hè tagliata da a nostra macchina di taglio laser in fibra standard cunvinziunali Quasi 30%, purtendu megliu risultati di taglio.

3. Batch pruduzzione autumàticu di pipi: Dopu à i pipi bundled sò posti in a machina di alimentazione automatica, un buttone hè cuminciatu, è i pipi sò automaticamente alimentati, divisu, alimentatu, automaticamente clamped, alimentatu, tagliatu è scaricatu in una volta.Grazie à a nostra funzione automatica di carica è scaricamentu sviluppata nantu à a macchina di taglio di pipa laser completamente automatica, a pipa pò rializà a pussibilità di trasfurmazioni batch.Picculi materiali di pipa in l'industria di u mobili occupanu menu spaziu.U listessu tipu d'equipaggiu pò imballà più pipi in una carica, cusì hà più vantaghji.Una persona hè in turnu, è tuttu u prucessu hè cumpletu automaticamente.Questu hè l'incarnazione di l'efficienza.

prezzu di macchina di taglio laser

4. Tube clamping relaxation: Per u picculu tubu di l'industria di u mobili, u chuck di taglio laser hè più rigidu.Se a forza di clamping hè troppu grande, a pipa hè facilmente deformata, a forza di clamping hè troppu chjuca, è a lunghezza di a pipa hè più longa.Duranti u prucessu di taglio, a pipa gira à alta veloce è hè facilmente staccata.Per quessa, a forza di clamping di u chuck di l'equipaggiu di taglio di pipa in l'industria di u mobili deve esse regulabile, è u metudu di debugging deve esse facilmente realizatu.U mandrinu pneumaticu autocentrante cunfiguratu da a macchina di taglio di tubi laser cumplettamente automatica pò realizà l'autocentrazione in u clamping di pipa, una volta in a pusizione di clamping, è u centru di pipa hè in locu una volta.À u listessu tempu, a putenza di u chuck clamping hè derivata da a pressione di l'aria di input.A linea di ingressu di gasu hè dotata di una valvula di regulazione di a pressione di gas, è a forza di clamping pò esse facilmente regulata da a rotazione di u pomo nantu à a valvola di regulazione di a pressione di l'aria.

macchina di taglio laser di tubi cnc

5. Capacità di supportu dinamica pratica è affidabile: A più longa a durata di a pipa, u più seriu a deformazione di a pipa dopu chì hè sospesa.Dopu chì a pipa hè caricata, ancu s'è u mandrinu hè chjapputu prima è dopu, a parte media di a pipa s'affacciarà per via di a gravità, è a rotazione à alta velocità di a pipa diventerà una attitudine di salta, cusì u tagliu affetterà a precisione di taglio. di a pipa.Se u metudu di regulazione manuale convenzionale di u supportu di u materiale superiore hè aduttatu, solu i bisogni di supportu di a pipa tonda è a pipa quadrata ponu esse risolti, ma per u tagliu di pipa di u tipu di sezione irregulare cum'è a pipa rettangulare è a pipa ellittica, l'ajustamentu manuale di u supportu materiale superiore hè invalidu..Dunque, u supportu superiore flottante è u supportu di coda di a nostra cunfigurazione di l'equipaggiu hè una soluzione prufessiunale.Quandu a pipa gira, mostrarà diverse posture in u spaziu.U supportu di materiale superiore flottante è u supportu di materiale di coda ponu aghjustà automaticamente l'altezza di supportu in tempu reale secondu u cambiamentu di l'attitudine di a pipa, cusì pò assicurà chì u fondu di a pipa hè sempre inseparabile da a cima di l'arburu di supportu, chì ghjucà un supportu dinamicu di a pipa.effettu.U supportu di materiale flottante superiore è u supportu di materiale flottante di a coda travaglianu inseme per mantene a stabilità di posizionamentu di a pipa prima è dopu u tagliu, assicurendu cusì a precisione di taglio.

6. Prucessu di cuncentrazione è diversità di prucessu: aduprate u software di disegnu 3D per cuncepisce diversi mudelli chì anu da esse processati, cum'è cut-off, beveling, opening, notching, marking, etc., è poi cunvertisce in prugrammi di machining NC in un passu. attraversu un software di nidificazione prufessiunale., Ingressu à u sistema CNC prufessiunale di a cunfigurazione di u dispusitivu, è dopu ricuperà i paràmetri di u prucessu di taglio currispundenti da a basa di dati di u prucessu, è a machining pò esse cuminciata cù un buttone.Un prucessu di taglio automatizatu cumpleta i prucessi tradiziunali di sega, vittura, punzonazione, perforazione è altri prucessi.U cumpletu centralizatu di u prucessu porta una precisione di trasfurmazioni cuntrullabile è garantita, è ancu alta efficienza è low cost.Questa aghjunta è sottrazione di prublemi aritmetici deve esse chjaru per ogni operatore cummerciale.

7. L'usu di macchine di taglio laser di fibra prufessiunale per i tubi di l'industria di u mobili in acciaio hà purtatu novi cambiamenti à a tecnulugia di trasfurmazioni di pipa.Dapoi chì avemu principiatu a ricerca è u sviluppu di a macchina di taglio laser in fibra cumplettamente automatica, avemu posizionatu in l'industria, facendu l'industria in prufundità, prufessiunale è meticulosa.L'industria di u mobili d'acciaio hè diventata un casu mudellu per a nostra macchina di taglio di pipa.Nantu à a strada di R&D, esplorazione è innuvazione annantu à l'anni, avemu accumulatu assai sperienza tecnica è sviluppatu assai innovazioni efficaci è innovatori per l'industria di fabricazione di mobili.Prucessu.L'uriginale deve esse saldatu, avà pò esse fibbiatu è fissu;l'uriginale deve esse spliced, pò esse direttamente curvatu;l 'utilizazione pipa uriginale hè assai bassu, avà pò aduprà a funzione di taglio bordu cumuna à ghjunghje sin'à megliu risparmiu pipa è di più prudutti Out, è cetara, sti novi tecnichi di trasfurmazioni sò usati in u casu di trasfurmazioni pipa industria di mobili, è i benefici sò di sicuru utilizatori di u nostru equipamentu.

macchina di taglio laser tubu in acciaio inox

Macchina di taglio laser per mobili in metallo


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi