News - A Fiera Internaziunale di Tubi è Pipi 2019 in Russia

Fiera Internaziunale di Tubi è Pipi 2019 in Russia

Fiera Internaziunale di Tubi è Pipi 2019 in Russia

Per mantene a cima di e tendenze di l'industria per l'intera catena di prucessu di tubi in Russia è paragunate è surghjenu prudutti è servizii cù cumpagnie di u mercatu, rete cù un espertu di l'industria di alta qualità, è risparmià tempu è minimizzà i costi di marketing di u vostru pruduttu à u publicu ghjustu, duverebbe participà à u 2019 Tube Russia.

Tempu di l'esposizione: 14 di maghju (marti) - 17 (vennari), 2019

Indirizzu di l'esposizione: Moscow Ruby International Expo Center

Organizatore: Düsseldorf International Exhibition Company, Germania

Periudu di mantenimentu: unu ogni dui anni

tagliatubi laser russia

Tube Russia hè stata tenuta da Messe Düsseldorf, a cumpagnia di mostra leader in Germania in Düsseldorf.Hè una di e più grandi mostre di marca di tubi in u mondu.L'Esposizione Metallurgica di Mosca è l'Esposizione d'Accessori di Fonderia sò ancu tenute.

A mostra hè tenuta duie volte à l'annu è hè l'unica mostra di pipa prufessiunale in Russia.A mostra hè ancu una piattaforma assai impurtante per l'imprese per apre u mercatu russu.A mostra hè principalmente destinata à i paesi CIS è l'Europa di l'Est, è hè una piattaforma impurtante per a cooperazione ecunomica regiunale.A mostra hà una superficia di mostra tutale di 5 545 metri quatratu, attraendu più di 400 espositori da tuttu u mondu in 2017. L'espositori internaziunali sò principalmente da Cina, Germania, Australia, Italia, Austria, Regnu Unitu è ​​​​Stati Uniti.PetroChina hà participatu ancu à a mostra in 2017. In 2017, ci era più di 400 cumpagnie di mostra in a mostra.In u 2019, a mostra si terrà in cuncurrenza cù l'Esposizione Metallurgica è l'Esposizione di Fonderia.Hè previstu chì a mostra serà megliu.

Prospettiva di u mercatu:

A Russia hà una pupulazione di 170 milioni è una zona di terra di 17 milioni di chilometri quatratu.U mercatu hà ampie prospettive è e relazioni Sino-Russi sò stati stabili.In particulare, u 21 di maghju di u 2014, a Cina è a Russia anu firmatu una big bill di gas naturale di più di 400 billion dollars US.U 13 ottobre, u Premier Li Keqiang hà visitatu a Russia.A cumunicazione cumuna Sino-Russa accunsenu à creà cundizioni stabili è previsible per u cummerciu bilaterale è piglià misure pratiche per prumove a crescita di u voluminu di u cummerciu bilaterale.Da u 2015, ghjunghjerà à 100 miliardi di dollari americani è ghjunghje à 200 miliardi di dollari americani in 2020. Hè prevedibile chì sti cooperazione ecunomica è cummerciale prumove l'investimentu ufficiale è privatu in Cina è in Russia, in particulare per u petroliu è u gasu naturale, è generà una grande quantità. numeru di tubi d'acciaio è raccordi di pipa in i campi di petrochimica, raffinazione di petroliu è trasmissione di gas.À u listessu tempu, l'attrezzatura di pruduzzione di raccordi di pipa introduverà ancu in u mercatu.

Scopu di l'esposizione:

Raccordi per tubi: macchinari per a fabricazione di raccordi per tubi, macchine per l'elaborazione di tubi, macchine per saldatura, fabbricazione di utensili è macchine di trasportu in pianta, arnesi, materiali ausiliari, tubi è raccordi in acciaio, tubi è raccordi in acciaio inox, tubi è raccordi di metalli non ferrosi, altri tubi (Inclusi tubi di cimentu, tubi di plastica, tubi di ceramica), tecnulugia di misurazione è cuntrollu è teste, dispusitivi di prutezzione di l'ambiente;diverse giunzioni, gomiti, tees, croci, riduttori, flange, gomiti, tappi, teste, ecc.

Golden laser assisterà à l'esposizione:

Cum'è u fabricatore di macchina di taglio laser in fibra di tubu, noi laser d'oru participà à sta mostra è mostra u nostru novu tipu di macchina di taglio laser in fibra à l'audienza.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi