Tala Fou - Fiber Laser Sheet Cutting Machine Mo Fale Transformer I Thailand

Fiber Laser Sheet Cutting Machine Mo Fale Transformer I Taialani

Fiber Laser Sheet Cutting Machine Mo Fale Transformer I Taialani

O le masini tipi u'amea u'amea opitika o se masini tipi leisa fa'apitoa fa'aoga mo le tipiina ma le gaosia o mea u'amea.I le taimi nei, o loʻo i ai masini tipi leisa co2,masini tipi leisa fiberma YAG masini tipi leisa i le maketi, e aofia ai le co2 leisa tipiina masini e malosi le tipiina ma le lautele lea e avea ma meafaigaluega tipi leisa autu i le maketi.O le fiber laser cutting machine o se tekonolosi fou i tausaga talu ai nei.Faatasi ai ma manaoga tau tomai faapitoa, ua faasolosolo malie le ulu atu o meafaigaluega tipi leisa i le alamanuia transformer.

Transformer alamanuia o loʻo faʻaalia se tulaga o le televave o le atinaʻe, o loʻo faʻasolosolo malie le faʻatupulaia o le gaosiga o le gaosiga, o loʻo i ai foi le fua faʻapisinisi i se faʻaauau pea o le tuputupu aʻe, ma o loʻo faʻaleleia atili le tekonolosi gaosiga o transformers.

O le transformer e masani lava ona faia i se fale uʻamea ma mea faʻaeletoroni i totonu, ma o le gaosiga o le fale uʻamea o se tasi lea o vaega sili ona taua.Ina ia faʻaleleia le faʻagasologa o uʻamea ma faʻaleleia le gaosiga lelei ma le lelei o le transformer, o se tasi o matou tagata faʻatau Thailand o loʻo galulue i le gaosiga o le transformer na faʻafeiloaʻi ma le manuia le vtop laser fiber laser cutting machine.

masini e tipiina laupepa leisa fiber

Leisa tipi transformer fale - 10mm pepa uamea carbon

Fale Transformer, meafaigaluega (mea ua uma)

masini tipi pepa leisa

Transformer fale ua mae'a oloa

masini tipi leisa uamea uamea

Transformer fale o loʻo i ai le tele o ituaiga o laupepa uʻamea, ma o le mafiafia e masani lava o le 4-8mm carbon steel plate, auro vtop laser machine 750w e mafai ona tipi le carbon steel e oʻo atu i le 10mm, o lea e mafai ai e le 750w fiber laser cutting machine ona ausia manaʻoga o lenei gaosiga. pusa u'amea a le tagata fa'atau.

Talu mai le faʻalauiloaina o le vtop fiber laser cutting machine, ua faʻaleleia le taamilosaga o le gaosiga o le fale uʻamea transformer, ma ua faʻaleleia atili le saʻo ma le tumau o le fausaga faʻapipiʻi.E le gata i lea, o le atinaʻeina o oloa ma le gaosiga lelei o le tele o le Faʻasaoina o le tele o taimi ma tau mo le kamupani.

Golden Vtop fiber laser cutting machine 750w GF-1530 faʻaaogaina le Raycus laser generator, faʻatasi ai ma le mamanu tatala lea e faigofie ai le utaina ma le laʻuina, o le laulau galue e tasi e faʻasaoina ai le avanoa, o le fata faʻailoga e faigofie ai le aoina ma le faʻamamāina o meaʻai ma vaega laiti ma gantry faʻapipiʻi taʻavale lua. , moega susu maualuga, malosi lelei, saoasaoa lelei ma le saoasaoa.

masini tipi leisa fiber


Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou