News - Macchina di taglio di fogli laser in fibra per l'alloghji di trasformatori in Tailanda

Macchina di taglio di fogli laser di fibra per l'alloghji di trasformatori in Tailanda

Macchina di taglio di fogli laser di fibra per l'alloghji di trasformatori in Tailanda

A macchina di taglio laser in fibra ottica hè un dispositivu di taglio laser adupratu apposta per taglià è trasfurmà materiali metallichi.Attualmente, ci sò macchine di taglio laser CO2,macchine di taglio laser in fibraè macchine di taglio laser YAG in u mercatu, trà i quali a macchina di taglio laser CO2 hà una forte capacità di taglio è una gamma chì diventa l'equipaggiu di taglio laser mainstream in u mercatu.A macchina di taglio laser in fibra hè una nova tecnulugia in l'ultimi anni.Cù i requisiti tecnichi relativamente bassu, l'attrezzatura di taglio laser di metalli hè entrata gradualmente in l'industria di i trasformatori.

L'industria di i trasformatori mostra una tendenza di sviluppu rapidu, i pruduttori di trasformatori sò gradualmente in crescita, a scala industriale hè ancu in una tendenza di crescita cuntinuu, è a tecnulugia di pruduzzione di i trasformatori si migliurà gradualmente.

U trasformatore hè principarmenti fattu di una carcassa in lamiera è cumpunenti elettronichi internu, è a trasfurmazioni di l'abitazioni in lamiera hè una di e parti più impurtanti.Per migliurà u prucessu di lamiera è migliurà l'efficienza di a produzzione è a qualità di u trasformatore, unu di i nostri clienti di Tailanda chì sò impegnati in a trasfurmazioni di u trasformatore hà introduttu cù successu a macchina di taglio laser in fibra laser d'oru vtop.

macchina di taglio laser di fibra

Custodia di trasformatore di taglio laser - foglia d'acciaio di carbone di 10 mm

Custodia di trasformatore, hardware (prodottu finitu)

macchina di taglio laser foglia

Pruduttu finitu di l'alloghju di trasformatore

macchina di taglio laser in acciaio inox

L'alloghju di u trasformatore hà una larga varietà di parti in lamiera, è u spessore hè generalmente di 4-8 mm di piastra d'acciaio di carbonu, a macchina laser d'oru vtop 750w pò tagliate l'acciaio di carbonu finu à 10 mm, cusì a macchina di taglio laser in fibra 750w pò risponde à i bisogni di produzzione di questu. carcassa in lamiera di trasformatore di u cliente.

Dapoi u lanciamentu di a macchina di taglio laser in fibra d'oru vtop, u ciculu di fabricazione di l'alloghji in lamiera di trasformatore hè statu migliuratu, è a precisione è a durabilità di a struttura di u casing sò state migliurate.Inoltre, u sviluppu di u produttu è l'efficienza di a produzzione sò largamente Salvatu assai tempu è costu per a cumpagnia.

A macchina di taglio laser in fibra Golden Vtop 750w GF-1530 adotta un generatore laser Raycus, cù un disignu aperto chì furnisce un caricamentu è scaricamentu faciule, una sola tavola di travagliu risparmia spaziu, u vassoio in stile di cassetti facilita a raccolta è a pulizia per i scarti è i pezzi chjuchi è a struttura di doppia guida di gantry. , lettu damping altu, bona rigidità, bona vitezza è accelerazione.

macchina di taglio laser in fibra


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi