Tala Fou - Va'aiga Va'aiga Va'ava'ai o le poto o masini laser

Vaʻaiga Vaʻaia o le Laser Machine Knowledge

Vaʻaiga Vaʻaia o le Laser Machine Knowledge

O le a le mea e tatau ona e iloa leisa masini poto a'o le'i fa'atauina leisa masini tipi i se tasi mataupu

 

Ua lelei!O le a le Laser

I se faapuupuuga, o le laser o le malamalama lea e gaosia e le faʻamalosi o mea.Ma e mafai ona tatou faia le tele o galuega i se laisa leisa.Ua silia ma le 60 tausaga o atinae e oo mai i le taimi nei.

I le maeʻa ai o le faʻalauteleina o tala faʻasolopito o tekinolosi leisa, e mafai ona faʻaaogaina le laser i le tele o faʻaoga pisinisi eseese, ma o se tasi o le tele o suiga faʻaaogaina e mo le tipiina o alamanuia, leai se uʻamea le uʻamea poʻo le leai o se uʻamea, faʻafouina le masini tipi leisa le auala tipi, fa'aleleia le tele o le lelei o le gaosiga mo le gaosiga o oloa, e pei o lavalava, ie, kapeta, laupapa, acrylic, fa'asalalauga, u'amea, ta'avale, mea fa'amalositino, ma meafale.

Na avea le laser ma se tasi o meafaigaluega tipi sili ona lelei e mafua ai ona sao atoatoa ma maualuga le saoasaoa o foliga tipi.

 

Ituaiga o le tipiina leisa

I le taimi nei, o loʻo matou talanoa e uiga i le ituaiga masini tipi leisa i le fale gaosi oloa.

Matou te iloa le lelei o le tipiina leisa o se vevela maualuga ma le le paʻi paʻi metotia tipi, o le a le deform mea e extrusion faaletino.O le pito tipi e maʻai ma mama faigofie e fai ai manaʻoga faʻapitoa nai lo isi meafaigaluega tipi.

 

O lea la, e fia ituaiga o tipi leisa?

E 3 ituaiga o masini tipi leisa fa'aaoga lautele i le fale gaosi oloa.

1. CO2 laser

O le galu leisa o le CO2 laser o le 10,600 nm, e faigofie ona faʻaaogaina e mea e le o ni uʻamea, e pei o le ie, polyester, laupapa, acrylic, ma mea paʻu.O se puna laser lelei e tipi ai mea e le u'amea.O le CO2 laser puna e lua ituaiga o ituaiga, tasi o se ipu tioata, o le isi o se CO2RF uamea paipa.

O le faʻaaogaina o le ola o nei puna laser e ese.E masani lava o le CO2 tioata laser tube e mafai ona faʻaoga pe a ma le 3-6 masina, pe a uma ona faʻaaogaina, e tatau ona tatou suia le mea fou.CO2RF uʻamea laser tube o le a sili atu ona umi i le gaosiga, e leai se manaʻoga mo le tausiga i le taimi o le gaosiga, pe a uma ona faʻaaogaina le kesi, e mafai ona matou toe faʻaleleia mo le tipiina pea.Ae o le tau o le CO2RF uamea laser paipa e sili atu nai lo le sefulu taimi le CO2 tioata leisa tube.

CO2 masini tipi leisa e tele manaoga i le alamanuia eseese, o le tele o le CO2 leisa tipiina masini e le tele, mo sina laʻititi laʻititi e naʻo le 300 * 400mm, tuʻu saʻo i luga o lau kesi mo DIY, e oʻo lava i se aiga e mafai ona gafatia.

O le mea moni, e mafai foi ona oʻo atu i le 3200 * 8000m le tele o le CO2 laser cutting machine mo le fale lavalava, faleie, ma le kapeta alamanuia.

 

2. Tipi leisa Fiber

O le galu o le fiber laser o le 1064nm, e faigofie ona faʻaogaina e mea uʻamea, e pei o le carbon steel, stainless steel, alumini, apamemea, ma isi.I le tele o tausaga ua mavae,masini tipi leisa fibero le masini tipi leisa sili ona taugata, o le tekinolosi autu o punaoa laser o loʻo i totonu o Amerika ma Siamani kamupani, o lea o le tau o le gaosiga o masini tipi leisa e faʻalagolago lava i le tau puna puna.Ae pei o le atinaʻeina o tekonolosi leisa a Saina, o le puna muamua o le laser a Saina e lelei le faʻatinoga ma le tele o tau faʻatauva i le taimi nei.O lea la, o le tau atoa o masini tipi leisa fiber e sili atu ma sili atu ona taliaina mo le alamanuia metalworking.A o oʻo mai le atinaʻeina o le sili atu i le 10KW leisa puna, o le a sili atu le faʻatauvaʻaina o mea faigaluega faʻatauvaʻa e faʻaitiitia ai le tau o le gaosiga.

Ina ia faʻamalieina manaʻoga tipi uʻamea eseese, e iai foʻi ituaiga eseese o le masini tipi leisa e faʻafeiloaʻi ai le pepa uʻamea ma le uʻamea uʻamea manaʻomia, E oʻo lava i le faʻapipiʻi faʻapipiʻi poʻo le taʻavale taʻavale e mafai ona tipi e se masini tipi leisa 3D.

 

3. YAG leisa

Yag laser o se ituaiga leisa malosi, 10 tausaga talu ai, o loʻo i ai se maketi tele e pei o le tau taugofie ma le lelei o le tipiina i luga o mea uʻamea.Ae faʻatasi ai ma le atinaʻeina o le fiber laser, YAG leisa faʻaogaina le tele e sili atu ma sili atu ona faʻatapulaʻaina i le tipi uʻamea.

 

O lea la, Fa'afefea ona Filifili se Sa'oMasini u'amea leisa?

1. O le a le mafiafia o au mea uamea ma foliga?

Mo Pepa u'amea, afai o le mafiafia o loʻo i lalo ole 1mm, o le 3 ituaiga o loʻo i luga ole masini tipi leisa e mafai ona faʻafetaui lau manaʻoga.Mai le tau o mea moni, o le laʻititi laʻititi CO2 laser cutting machine e mafai ona faʻafetaui lau manaʻoga i se paketi puupuu.

Afai o le mafiafia o le uʻamea o loʻo i lalo ole 50mm, ona avea lea o se masini tipi leisa fiber o le filifiliga sili lea.E mafai ona tatou filifilia le malosi leisa eseese mai le 1.5KW, 2kw, 3KW, 4KW, 6KW, 8KW, 12KW ... e tusa ai ma le auiliiliga mafiafia vaega ma mea uamea ituaiga, carbon uamea, uamea stainless po o Aluminum ma isi.

Mo Metal Tube, e sili ona tatou filifilia le gaosiga leisa tube tipi masini.O lo'o iai nei leisa fau'u masini tipi tu'ufa'atasia le tele o galuega e pei o foliga iloa, mata su'esu'e, tulaga otometi, ma isi.

2. O le a le Tele o Mea Uamea?

E fesoʻotaʻi ma le tele o le masini ma le aʻafiaga o le fale teu faʻafaigaluega atoa pe a e faʻatau se masini tipi leisa.O le tele o laupepa u'amea lapopoa o lona uiga e sili atu le tele o le laser cutting plateform mana'omia, o le tau o le fa'apipi'iina ma le tau o felauaiga e tula'i uma e tusa ai.

Lenei, alava leisa tipiina gaosi masini foi customized amasini tipi leisa faatulagaga tele i mamanu gantry, e mafai ona faʻapipiʻi i luga o le eleele ma faʻalauteleina le nofoaga galue faigofie.E fa'asaoina ai fo'i le tau fa'apipi'i ma felauaiga.Masalo o se faiga fou lea o masini tipi leisa fiber i le Post-epidemi era

fausaga tipi leisa fiber tele

 

Faamoemoe o loʻo i luga faʻamatalaga e mafai ona fesoasoani e suʻe lau masini tipi leisa sili.

 

 


Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou