News - Panoramica rapida di a cunniscenza di a macchina laser

Panoramica rapida di a cunniscenza di a macchina laser

Panoramica rapida di a cunniscenza di a macchina laser

Ciò chì duvete sapè a cunniscenza di a macchina laser prima di cumprà una macchina di taglio laser in un articulu

 

Ok !Cosa hè Laser

In corta, u laser hè a luce prodotta da l'excitazione di a materia.È pudemu fà assai travagliu cù un fasciu laser.Hè stata più di 60 anni di sviluppu finu à avà.

Dopu à longu u sviluppu storicu di a tecnulugia laser, u laser pò ièssiri usatu in assai differente appiicazioni industria, è unu di i più rivuluzione usu hè per l 'industria di taglio, senza metallu l' industria di metallu o non-metallu, taglio laser machine à aghjurnà u mètudu taglio tradiziunali, migliurà assai efficienza di produzzione per l'industria di produzzione, cum'è industrii di vestiti, tessili, tappeti, legnu, acrilicu, publicità, metallurgia, automobili, attrezzature di fitness è mobili.

Laser addivintau unu di i migliori arnesi di taglio causa di u so funziunalità di taglio assai pricisu è high-vitezza.

 

Tipi di taglio laser

Avà, parlemu di u tipu di macchina di taglio laser in l'industria di fabricazione.

Sapemu chì u vantaghju di u taglio laser hè un metudu di taglio à alta temperatura è senza toccu, ùn deformerà micca u materiale per estrusione fisica.U tagliu di tagliu hè affilatu è pulitu faciule per fà esigenze di taglio persunalizate cà l'altri strumenti di taglio.

 

Allora, Quanti Tipi di Taglio Laser?

Ci sò 3 tippi di macchine di taglio laser largamente usate in l'industria di fabricazione.

1. Laser CO2

L'onda laser di CO2 laser hè 10,600 nm, hè faciule d'assorbire da materiali non metallici, cum'è tessuti, poliester, legnu, acrilicu è materiali di gomma.Hè una fonte laser ideale per taglià materiali non-metallici.A fonte laser CO2 hà dui tipi di tipu, unu hè un tubu di Vetru, l'altru hè un tubu di metallu CO2RF.

U usu di vita di sti fonti laser hè differente.Nurmalmenti un tubu laser CO2 vetru pò aduprà circa 3-6 mesi, dopu à usu di lu, avemu a canciari lu novu.U tubu laser di metalli CO2RF serà più durable in a produzzione, senza bisognu di mantenimentu durante a pruduzzione, dopu l'usu di u gasu, pudemu ricaricà per un tagliu continuu.Ma u prezzu di u tubu laser CO2RF in metallo hè più di deci volte chì u tubu laser CO2 di vetru.

A macchina di taglio laser CO2 hà una grande dumanda in l'industria differente, a dimensione di a macchina di taglio laser CO2 ùn hè micca grande, per qualchì piccula dimensione hè solu 300 * 400mm, ghjustu mette nantu à a vostra scrivania per DIY, ancu una famiglia pò permette.

Di sicuru, a grande macchina di taglio laser CO2 pò ancu ghjunghje à 3200 * 8000 m per l'industria di a ropa, l'industria tessili è l'industria di tappeti.

 

2. Fibra Laser Cutting

L'onda di laser in fibra hè 1064nm, hè faciule d'assorbire da i materiali metallici, cum'è l'azzaru di carbone, l'acciaio inossidabile, l'aluminiu, l'ottone, è cusì.Tanti anni fà,macchina di taglio laser in fibrahè a macchina di taglio laser più caru, a tecnulugia principale di e fonti laser hè in l'impresa USA è Germania, cusì u costu di pruduzzione di macchine di taglio laser dipende principalmente da u prezzu di a fonte laser.Ma cum'è u sviluppu di a tecnulugia laser di a Cina, a fonte laser originale di a Cina hà un bonu rendimentu è un prezzu assai competitivu avà.Dunque, u prezzu tutale di e macchine di taglio laser in fibra hè di più è più accettabile per l'industria di u metallu.Cum'è u sviluppu di più di surghjente laser 10KW esce, l'industria di taglio di metalli avarà strumenti di taglio più cumpetitivi per riduce u so costu di produzzione.

Per risponde à e diverse esigenze di taglio di metalli, a macchina di taglio laser in fibra hà ancu diversi tipi per risponde à e richieste di taglio di lamiera è tubu di metallu, Ancu u tubu in forma o pezzi di ricambio di l'automobile ponu esse tagliati da una macchina di taglio laser 3D.

 

3. YAG laser

Laser Yag hè un tipu di laser solidu, 10 anni fà, hà un grande mercatu cum'è u prezzu prezzu è bonu risultatu di taglio nantu à i materiali metallici.Ma cù u sviluppu di laser fibra, laser YAG usu gamma hè di più è più limitata in taglio metalli.

 

Allora, cumu sceglie un dirittuMacchina di taglio laser di metalli?

1. Chì hè u Spessore di i vostri Materiali Metalli è Forme ?

Per Metal Sheet, se u spessore hè sottu à 1mm, allora i 3 tippi di macchina di taglio laser sopra ponu risponde à a vostra dumanda di taglio.Da i fatti di prezzu, a macchina di taglio laser CO2 di taglia petite pò scuntrà a vostra dumanda nantu à un budgetu cortu.

Se u spessore di a foglia di metallo hè sottu à 50 mm, allora una macchina di taglio laser in fibra serà a megliu scelta.Pudemu sceglie a diversa putenza laser da 1.5KW, 2kw, 3KW, 4KW, 6KW, 8KW, 12KW ... secondu a gamma di spessore di dettagliu è u tipu di materiali metallici, azzaru carboniu, acciaio inox o aluminiu è cusì.

Per u Tubu di Metallu, avemu megliu sceglie a macchina di taglio di tubu laser di produzzione.L'attuale macchina di taglio di tubi laser combina assai funzioni cum'è ricunniscenza di forma, ricerca di bordu, pusizione automatica, etc.

2. Chì hè a dimensione di i Materiali Metalli ?

Hè in relazione à a taglia di a macchina è effettuà a pianta d'investimentu tutale quandu cumprate una macchina di taglio laser.A più grande foglia di metallo significa più grande dumanda di piattaforme di taglio laser, a tarifa di imballaggio è u costu di spedizione aumentanu di conseguenza.

Avà, i pruduttori di macchina di taglio laser in fibra ancu persunalizati amacchina di taglio laser di grande furmatu in cuncepimentu di gantry, pò esse stallatu nantu à a terra è estende facilmente a zona di travagliu.Salvà ancu u costu di imballaggio è spedizione.Forsi questu hè una nova tendenza di a macchina di taglio laser in fibra in l'era Post-epidemica

grande struttura laser cutter fibra

 

Hope sopra l'infurmazioni ponu aiutà à truvà a vostra megliu macchina di taglio laser.

 

 


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi