News - Golden Laser Tube Laser Cutting Machine Applicazioni

Golden Laser Tube Laser Cutting Machine Applicazioni

Golden Laser Tube Laser Cutting Machine Applicazioni

Applicazione di l'industria di l'equipaggiu di fitness

Mudellu cunsigliatu: P2060

P2060

Caratteristiche di l'applicazione di l'equipaggiu di fitness:a fabricazione di l'equipaggiu di fitness hà bisognu di cutà parechjipipi, è hè principalmente per i tubi tagliati è tagliati i buchi. Laser d'oru P2060 macchina di taglio laser pipa hè capaci di cutà ogni curva cumplessa in vari tipi di pipi;in più, a sezione di taglio pò esse saldata direttamente.Cusì, a macchina hè capace di tagliare pezzi di travagliu di bona qualità per a rematore, l'attrezzatura di fitness cum'è a vittura di culturismo, a caminata, a tapis roulant, a cintura, ecc. È riduce i prucessi di produzzione è crea un valore significativu per a cumpagnia.

prudutti di tubu

 

Applicazione di l'industria di u mobili

Mudellu cunsigliatu: P2060

Cutter laser di tubu P2060

Funzioni di l'applicazione di mobili in metallo:U prucessu di taglio è segmentu intelligente di u bordu di l'isula migliurà a precisione è a velocità di taglio di u tubu;L'unicu tri-tagliu di l'industria per l'anguli oblicu elimina i protrusioni di a sezione posteriore di u tagliu di u bordu cumunu di l'angulu oblicu, cusì hè conveniente per u tubu splice è saldatura, è riduce a più tardi pruduzzione manuale.In quantu à uSplice à 90 gradiè scaricamentu di tubi saldati per l'industria di u mobili, a nostra macchina adopta un scaricamentu cumpletu di u pianu supportatu per assicurà chì a pipa hà sempre un puntu di supportu durante a rotazione è evità a distorsione per affettà a precisione di i tubi finiti.

tagliatore laser per mobili

 

Applicazione di tubu di fasciu di vittura auto incruciata

Modellu cunsigliatu: P2080A

P2080A

Funzioni di l'applicazione automatica:a macchina di taglio laser di tubu hè capaci di cutà un tubu di lunghezza di 8m;principarmenti cut circle è a rùbbrica senza burr, u bracciu robot vi dritta clamp u pipa finitu à i seguenti prucedure di piegatura è stamping etc.. Dopu à taglio, tuttu u prucessu hè senza intervenu umanu, hè una suluzione laser assai bona per migliurà efficienza di pruduzzioni è l'aghjurnamentu di l'equipaggiu.

macchina di taglio laser per fasciu di vittura in croce

 

Tubu tondo tagliatu l'applicazione

U mudellu cunsigliatu: P2060B

P2060B

Caratteristiche di l'applicazione di tubi tondi: l'efficienza di taglio di pipa tonda di a macchina di taglio laser di pipa hè assai alta, u tagliu solu bisognu di 2 seconde per 3 volte;a macchina hè costu efficace, una macchina pò rimpiazzà 8 setti di segatrici è riduce 7 travagliadori.Hè adattatu per u taglio di tubi di coda auto, tubi di aria condizionata, tazze d'insulazione, tubi tondi è altre lampade.

tagliatubi laser

Fighjate u video -Tagliatrice di tubi laser in fibra 2000w P3080


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi