News - Taglio affilatu è di precisione: valutazione di a macchina di taglio laser in fibra

Taglio affilatu è di precisione: valutazione di a macchina di taglio laser in fibra

Taglio affilatu è di precisione: valutazione di a macchina di taglio laser in fibra

A macchina di taglio laser in fibra adopta tecnulugia avanzata è design unicu per assicurà un funziunamentu stabile di a macchina è mantene a putenza constante.U spaziu di taglio hè uniforme, è a calibrazione è u mantenimentu sò convenienti.U percorsu luminoso chjusu guida a lente per assicurà a pulizia è a vita di serviziu di a lente.A guida luminosa ottica chjusa assicura a pulizia è a vita di serviziu di a lente.Hè un equipamentu high-tech chì integra a tecnulugia laser di fibra più avanzata, tecnulugia di cuntrollu numericu è tecnulugia meccanica di precisione.macchina di taglio laser di fibraSerie GF-JH - Capacità di taglio laser in fibra 6000W (spessore di taglio di metalli)

Materiale

Limitu di taglio

Clean Cut

L'azzaru di carbone

25 mm

22 mm

Inossidabile

20 mm

16 mm

Alluminiu

16 mm

12 mm

Brass

14 mm

12 mm

Copper

10 mm

8 mm

Acciaio galvanizatu

14 mm

12 mm

Dimostrazione di campioni di fogli di taglio laser di fibra 6000W

tagliatore laser in fibra di alta putenza

Vantaghji di Serie GF-JH - Macchina di taglio laser in fibra 6000W:

Qualità di fasciu: spot di focalizazione più chjucu, linee di taglio più fine, efficienza di travagliu più altu è qualità di trasfurmazioni megliu;

Velocità di taglio: duie volte a vitezza di a stessa putenza di taglio laser;

U costu di usu: U cunsumu tutale di energia hè di circa 30% di a macchina tradiziunale di taglio laser CO2;

Costu di mantenimentu: trasmissione di fibra, senza bisognu di utilizà lenti riflettenti chì risparmia assai costi di mantenimentu;

Funzionamentu faciule è mantenimentu: trasmissione di fibre ottiche, senza bisognu di aghjustà u percorsu otticu;

Effettu di guida di luce flessibile: taglia chjuca, struttura compatta è adattatu per u prucessu flexible;

Formatu di travagliu grande: l'area di travagliu hè da 2000 * 4000mm à 2500 * 8000mm;

Fighjate u Video - 6000w Fibra Laser Cutting 10mm Brass Sheet with High Speed

è Alta Precisione

 Caratteristiche di a macchina di taglio laser in fibra:

1. Aduttà avanzata Swiss Raytools fibra laser taglio testa, u focusing hè viloci è precisu, a lente di prutezzione di cassetti hè facile à rimpiazzà, è u disignu anti-collisione pò effittivamenti evitari perdita di testa laser causata da l'irregularità di u piastra.

testa di taglio laser raytools2. L'arbulu longu adopra a doppia trasmissione di a cremagliera è a trasmissione di pinioni (taiwan YYC gear rack).L'azionamentu di a cremagliera è u pignone migliurà a capacità di taglio à alta velocità è pò assicurà a precisione di taglio à alta velocità di taglio (120 m / min).A trasmissione di doppia unità hà un equilibriu megliu, chì face chì l'equipaggiu funziona più liscia è cun precisione più altu.rack di drive3. A lubricazione di a cremagliera è u pignone hè cuntrullata da a lubricazione automatica di u micro-computer, ùn hè micca bisognu di cuntrollu manuale, per quessa, assicura chì a cremagliera è u pignone sò completamente lubricate in ogni mumentu.

4. A machina adopra a struttura di travi di gantry, guarantisci cumplettamente a macchina corsa à alta velocità è precisione di taglio à alta vitezza.

Materiali applicabili:

Pò taglià una varietà di fogli è tubi di metallu, è hè sopratuttu adattatu per u tagliu rapidu di l'acciaio inossidabile, l'azzaru di carbonu, a foglia galvanizzata, varii fogli di lega, metalli rari è altri materiali.

Industria applicata:

Adatta per a tecnulugia aerospaziale, a fabricazione di l'aeronautica, a fabricazione di razzi, a fabricazione di robot, a fabricazione di ascensori, a custruzione navale, u taglio di lamiera, i mobili di cucina, i pezzi di l'automobile, i canali di calore è di ventilazione, armadi di chassis, armadi di cucina, fabricazione di machini, etc.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi