Notizie - Golden Vtop Laser hà participatu à a Fiera Internaziunale di Macchinari di Mobili è di Macchine di Legnu

Golden Vtop Laser hà participatu à Shanghai International Furniture Machinery & Woodworking Machinery Fair

Golden Vtop Laser hà participatu à Shanghai International Furniture Machinery & Woodworking Machinery Fair

A Shanghai International Furniture Machinery & Woodworking Machinery Fair hè perfettamenti finita in Hongqiao, Shanghai.Questa fiera presentava principarmenti tecnulugie avanzate è equipaghji di taglio laser di lamiere è tubi, cum'è u taglio di fogli à alta precisione è alta velocità, alimentazione è taglio automaticu di tubi.

3000w pipa tagliata laser

In questa mostra, cum'è un fornitore laser di punta di soluzioni di trasfurmazioni di prudutti di tubi di metallo in casa è à l'esteru, Golden Vtop Laser furnisce soluzioni di applicazione laser prufessiunale per mobili metallici, attrezzature per fitness, attrezzature mediche, machini agriculi, trasfurmazioni di tubi è fogli di metalli, publicità artigianale, elettricità. armadi, pipeline di u focu, industria di l'automobile, attraendu parechji visitatori per visità è cumunicà.È a maiò parte di i visitori sò impegnati in u campu di u mobili in acciaio, fighjemu un ochju à u spettaculu in situ!

prezzu di cutter laser in acciaio inox

macchina di taglio laser di fogli di metallu

U primu ghjornu di a fiera, u direttore di Golden Vtop Laser Jack Chen hà fattu una breve introduzione à u cuntenutu di sta mostra, è u cuntenutu principali sottu:

Soluzione prufessiunale di taglio laser di tubi è saldatura per l'industria di u mobili in acciaio

1. 1500 watts u megliu rendimentu di u costu, 50 micron di diametru di u core di fibra, per l'effettu di trasfurmazione perfetta è l'efficienza di a pipa in 3 mm.

2. Disegnu digitale + prucessu laser flessibile per ottene l'individualità di u produttu è a diversità da u disignu.

3. Per u tubu magre, u supportu flottante sviluppatu da u tubu di muru magre, a funzione di currezzione dinamica, per ottene u machining d'alta precisione.

4. Funzione identificazione Saldatura

5. I tailings più ecunomichi, in 50 mm

6. Struttura di disignu senza saldatura

macchina di taglio laser in fibra 6000w

Macchina di taglio laser in fibra di tubu cumplettamente automobilistica P2060A per mobili in acciaio

Industria

In l'ultimi anni, u taglio laser di i tubi di u mobili in acciaio hè invece di u taglio tradiziunale per via di u maravigliu performance di i tubi di taglio laser, è hè amatu da parechji pruduttori grande è mediu.Finu a ora, parechji manufatti di mobili in acciaio anu introduttu Golden Vtop Laser macchina di taglio laser di pipa prufessiunale, chì hà digià assai inproved l'efficienza di a produzzione di tubi.

Caratteristiche Golden Vtop Laser Pipe Cutter

Golden Vtop Laser taglio di tubu hè statu sviluppatu in 2012, in dicembre 2013 u primu settore di taglio tubu YAG hè statu vindutu.In u 2014, a macchina di taglio di tubu hè stata entrata in l'industria di l'equipaggiu di fitness / gym.In u 2015, parechje macchine di taglio di tubi laser di fibra sò state prodotte è applicate in diverse industrii.È avà simu sempre migliurà è aghjurnà u rendiment di a macchina di taglio di tubi.

taglio laser autumàticu pipa

In più di sopra, u nostru ingegnere Alvin hà dimustratu u prucessu di taglio di fogli di metallo da a macchina mudellu GF-1530JH in situ, è u video demo quì sottu:

In l'industria di u mobili metallicu, a macchina GF-1530JH hè principalmente appiicata à l'artigianatu di porte è finestre di metallo, etc.

taglio laser di fiori di porta di metallumacchina di taglio laser per l'artigianalità di finestra


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi