News - Benvenuti à i cabine laser d'oru in Wuxi Machine Tool Exhibition 2021

Benvenuti à Golden Laser Booths in Wuxi Machine Tool Exhibition 2021

Benvenuti à Golden Laser Booths in Wuxi Machine Tool Exhibition 2021

Golden Laser Booths in Wuxi Machine Tool Exhibition

Semu felici di mostrà a nostra più recente macchina di taglio laser in fibra in Wuxi Machine Tool Exhibition in 2021. Include una macchina di taglio laser in fibra d'alta putenza è un tagliatore di tubu laser chì hè populari in u Mercatu di Trattamentu di Metalli.

Cabina di Laser d'oru No B3 21

 

Macchina di taglio laser in fibra d'alta putenza -GF-2060JH

GF-2060JH

Laser Power da 8000-30000W per optional

Altu livellu di standard di prutezzione di sicurità percutter laser d'alta putenza.Disegnu di a struttura cumplettamente chjusa, è a luce visibile hè protetta senza anguli morti durante u prucessu di taglio.

A finestra di osservazione usa materiali cù funzione anti-radiazione per prevene i periculi laser.Lettu d'alta resistenza è design resistente à u calore:

A macchina hè saldata cù platti d'acciaio di grossu pienu, è a forza strutturale generale hè radduppiata.

U disignu di a superficia di riscaldamentu laser di u lettu hè ottimizatu è ridutta per evità a deformazione termale à alta temperatura di u lettu per via di l'irradiazione laser d'alta putenza à longu andà.Realizà un batch à longu andà è un taglio stabile di platti grossi per furnisce una forte guaranzia è allargà a vita di serviziu di a macchina.

 

Macchina automatica di taglio di tubi - P1260A

P1260A

U tubu automaticumacchina di taglio di tubi laser in fibracumpresi alimentazione piena autumàticu, taglio è ricivutu di picculi tubi diametru da 20-120mm, hè un dispusitivu di taglio tubu laser chì pò rializà a piena autumàticu alimentazione, taglio e ricivutu di picculu tubi.U disignu generale di a struttura hè chjuca è u rendiment dinamicu hè altu.A cunfigurazione di l'equipaggiu hè cumplettamente cuncepita è cumminata secondu e caratteristiche di u tagliu di u tubu chjucu., Hè un strumentu di taglio di tubu cù i vantaghji duali di l'effettu è l'efficienza di taglio laser di tubi.

Modu di trattamentu intelligente automaticu:picculi lotti di tubi sò caricati automaticamente, tagliati automaticamente, è automaticamente cullati in u quadru in una volta.U modu di pruduzzione intelligente hè ancu assai faciule d'integrazione in a linea di produzzione automatizata.

U sistema di taglio di a nova architettura dà un ghjocu cumpletu à u massimu benefiziu di l'equipaggiu:basatu annantu à a piattaforma di a generazione precedente di u sistema CNC prufessiunale, u sviluppu in prufonda per e caratteristiche di u tagliu di pipa chjuca, chì formanu un rendimentu d'altu muvimentu, un prucessu di taglio di pipa più precisu, un modu di cuntrollu di supportu di pipa più intelligente, è una nova intelligenza. A piattaforma cloud per a gestione di dati di trasfurmazioni chimiche maximizerà i benefici di l'applicazione generale di l'equipaggiu.

U disignu di a struttura hè compactu:chì risparmia u spaziu è u costu: a struttura generale di l'equipaggiu hè più compacta, è u spaziu di u pianu hè chjucu.Una sola macchina pò realizà un containeru di merci standard di 40 piedi per a carica è u trasportu, chì pò risparmià assai i costi.

A più alta efficienza di trasfurmazioni:L'efficienza di trasfurmazioni di pezzi di pezzi di tubu di prudutti simili hè paragunata à a macchina di taglio di tubu laser di fibra di tubu assai chjuca è a macchina di taglio di tubu di laser di fibra di usu generale.L'efficienza di taglio di a macchina di taglio di tubu laser in fibra di tubu assai chjucu hè aumentata di 40%.

 

Laser Tube Cutter-P2060B (Scelta Economica)

P2060B

A macchina di taglio di tubu di laser di fibra generale hè un equipamentu di taglio laser di tubu cùrendimentu altu costuè funzioni cumpletu di l'applicazione.Ùn pò micca solu tagliate tubi tondi, tubi quadrati, tubi ellittici, ma ancu ogni tipu di tubi, cum'è l'acciaio di canali, i-beam, è i tubi speciali.In cunfrontu cù l'investimentu di l'acquistu di a macchina di taglio di pipa laser cù quasi a stessa capacità di trasfurmazioni, u costu pò esse ridutta di 50%.

L'operazione hè simplice è faciule d'utilizà:ùn hè micca necessariu un prugramma di codice NC, è u modu di produzzione pò esse cuminciatu impurtendu grafica tridimensionale.I prucessi di edizione è trasfurmazioni sò visualizati dinamicamente in tempu reale, è ciò chì vede hè ciò chì avete.

L'attrezzatura hè dotata di un sistema di cuntrollu prufessiunale di l'autobus di taglio di tubi: FSCUT5000sistema di taglio di bus hè integrata cù u cuntrollu, currispundenu à u mutore servo d'alta velocità di l'autobus, u prucessu hè più stabile è efficau, u tassu di fallimentu di l'equipaggiu hè assai ridottu, è u mantenimentu di l'equipaggiu hè più simplice.

À u listessu tempu, cù u software di nidificazione di tubi TubesT,si pò rializà una varietà di prucessi taglio tubu cum'è taglio coedge, è sustene l'impurtazione grafica in linea è u disegnu di u sistema, chì risparmia u tempu è i materiali.

Inoltre, pò ancu rializà l'alimentazione semi-automatica di lotti di pipa cumminendu a macchina simplice di alimentazione, chì migliurà l'efficienza di l'alimentazione è risparmia u travagliu.È i pezzi di travagliu trasfurmati ponu esse automaticamente raccolti è impilati in u almacenamentu cumminendu manipulatori per migliurà e capacità d'automatizazione di a produzzione.

 

Per più Laser Tube Cutter, benvenuti à cuntattate cun noi.

 


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi