News - Soluzione di Prutezzione di Nlight Laser Source in Winter

Soluzione di prutezzione di Nlight Laser Source in Winter

Soluzione di prutezzione di Nlight Laser Source in Winter

A causa di a cumpusizioni unica di a surgente laser, u funziunamentu improperu pò causà danni seriu à i so cumpunenti core, se a fonte laser usa in ambienti operativi di bassa temperatura.Dunque, a fonte laser hà bisognu di cura extra in l'invernu friddu.

macchina di taglio laser in fibra 6000w

È sta suluzione di prutezzione pò aiutà à prutege u vostru equipamentu laser è allargà a so vita di serviziu megliu.

prezzu di taglio laser in acciaio inox

Prima di tuttu, per piacè seguite strettamente u manuale d'istruzzioni furnitu da Nlight per operà a fonte laser.È a gamma di temperatura di u funziunamentu esternu permessa di a fonte laser Nlight hè 10 ℃-40 ℃.Sè a temperatura esterna hè troppu bassu, si pò cuase u caminu internu acqua freeze è a surgente laser fial à travaglià.

macchina di taglio laser per tubu di metallu

1. Per piacè aghjunghje ethylene glycol à u cisterna chiller (prodottu cunsigliatu: Antifrogen? N), a capacità permessa di a suluzione per esse aghjuntu in u tank hè 10% -20%.Per esempiu, se a capacità di a vostra cisterna di chiller hè di 100 litri, l'etilenglicol per esse aghjuntu hè di 20 litri.Hè da nutà chì u propilene glycol ùn deve mai esse aghjuntu!Inoltre, prima di aghjunghje l'etilenglicol, cunsultate prima u fabricatore di chiller.

2. In l'inguernu nlight, se a parte di cunnessione di a pipa d'acqua di a surgente laser hè posta fora, ricumandemu chì ùn spegne micca u chiller d'acqua.(Se u vostru putere di fonte laser hè sopra à 2000W, duvete accende l'interruttore di 24 volt mentre u chiller hè in funzione.)

Quandu a temperatura di l'ambiente esternu di a fonte laser hè trà 10 ℃-40 ℃, ùn ci hè bisognu di aghjunghje una suluzione antifreeze.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi