News - Aggiornamentu di Tube Laser Cutter in 2021

Aggiornamentu di Tube Laser Cutter in 2021

Aggiornamentu di Tube Laser Cutter in 2021

Tube Laser Cutter Update di novu.

L'area d'applicazione di a macchina di taglio laser di tubu più larga è più larga è cum'è a tecnulugia hè più è più manuale in Cina, cusì cumu aghjurnà a funzione più utile è faciule d'operà è cuntrullà u costu di produzzione, serà una quistione chì vi interessa ancu.

Oghje, verificate ciò chì avemu fattu recentemente cù u nostru cliente.Cum'è a prima cumpagnia di prumove a macchina di taglio laser tubu in Cina.Avà, pussedemu più di 8 serie di macchine di taglio laser di tubi è accettemu ancu persunalizà e richieste di cuncepimentu di tagliatubi.

Questu hè unmacchina di taglio laser picculu tubuchì aghjurnà u sistema di supportu flottante è a velocità pruvendu u controller di taglio tubu di Cina.U vantaghju di l'aghjurnamentu hè chì hà un bonu cuntrollu di u costu è mantene sempre a bona prestazione di u cutter laser di tubu.

aghjurnamentu di tagliatore laser di tubu chjucu in 2021Test di cuntrollu di tubu TubesT

U disignu di u corpu di a macchina hè più bassu di prima chì hè faciule da scaricà o aghjusta u tubu quandu si usa u metudu manuale.

Disegnu di supportu di tubu flottante rotativu, separatu per sustene u rettangulu o tubu tondu in u taglio laser.

Cina affidabile sistema di cuntrollu di taglio di tubi FSCUT (TubesT) cù una bona sperienza d'utilizatore se senza dumanda di linea di produzzione automatica MESS.

U disignu di cullizzioni di tubi integrati hè faciule per cullà u tubu finitu.Serà faciule per l'operatore di pulisce u corpu di a macchina dopu à u travagliu.

Testa di taglio laser Osprey o Raytools mantenimentu durable è faciule in u tagliu di tubu.

 

Per più ditaglii di taglio laser di tubu aghjurnatu, benvenutu à cuntattà u nostru squadra di vendita per a vostra soluzione di taglio laser di tubu idea.

 


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi