News - Benvenuti à KOMAF 2022

Benvenuti à KOMAF 2022

Benvenuti à KOMAF 2022

Benvenuti à u laser d'oru à KOMAF 2022

Benvenuti visitateci in Komaf 2022 (in KIF - Fiera di l'Industria Coreana),Stand No.: 3A41 da u 18 à u 21 d'ottobre !

 

SCOPRI LE NOSTRE ULTIME SOLUZIONI LASER CUTTER

1.Macchina di taglio laser di tubi 3D

Cù testa laser rotativa LT 3D chì si adatta à 30 gradi,Taglio bisellatu à 45 gradi.Cortu U vostru prucessu di pruduzzione, risparmià più tempu è energia per pruduce facilmente pezzi di tubi altamente precisi per l'industria di a metallurgia è a struttura.

P3560-3D, Cutting Max diametru Pipe 350 mm, tubu longu 6 metri.Controller PA, Cù funzione self-centre.A linea di saldatura ricunnosce è Slag elimina a funzione per a scelta.

 

2.Macchina di taglio laser per raccordi di tubi

Soluzioni persunalizati in particulare per iraccordo di pipaindustria.Dopu à a curvatura, dopu aduprà u metudu di taglio rotativu per tagliate solu a fine di u raccordu di pipa (codici) in pochi secondi, u disignu di rimuzione di scorie assicura un risultatu di taglio pulitu, chì usa un costu raghjone per risolve u travagliu di taglio di raccordi di pipa.

 

3.Saldatura, Taglio è Pulizia Laser Hand Held

Saldatrice laser portatile portatile cù3 funzionisia per taglio semplice, pulizia e saldatura di diversi materiali metallici.Hè abbastanza utile in u travagliu di metalli.

 

Golden Laser cuntentu di scuntràvi à KOMAF 2022, fatemi sapè s'ellu avete una dumanda di taglio di metalli.

 

Vista rapida di KOMAF 2022

Seoul, Corea, Tempu di Esposizione: 18 ottobre ~ 21 ottobre 2022, Locu di l'esposizione: Seoul, Corea - Daehwa-dong Ilsan-Seo-gu Goyang-si, Gyeonggi-do - Centru di Cunvenzione è Exhibition International di Corea,

 

Organizer: Korea Association of Machinery Industry (KOAMI) Hannover U ciculu di mostra: una volta à l'annu, l'area di esibizione hè prevista per ghjunghje à 100 000 metri quadrati, u numeru di visitori righjunghji 100 000, è u numeru di espositori è marche di mostra righjunghji 730.

 

Korea International Machinery Industry Fair KOMAF hè stata fundata in 1977, ogni dui anni, è ospitata da l'Associazione Coreana di Industrie (KOAMI).

 

Scopu di l'esposizione

Controlu di putenza è automatizazione industriale:mutori, riduttori, ingranaggi, cuscinetti, catene, trasportatori, sensori, relè, timers, switches, regulatori di temperatura, regulatori di pressione, sistemi di robot, etc.

 

Macchine utensili è arnesi:cesoie, foratrici, fresatrici, rettificatrici, lucidatrici, attrezzature di formatura, attrezzature per saldatura, attrezzature per il trattamento termico, attrezzature per il trattamento di superfici, attrezzature per il trattamento di tubi, attrezzature per colata e forgiatura, ecc.

 

Idraulica è pneumatica:compressori, turbine, soffianti, pompe, valvole e accessori, vari equipaggiamenti idraulici è pneumatici è accessori, etc.

 

Parti è materiali industriali:materiali di trasfurmazioni di metalli, mutori di combustione interna è parti di trasmissione di putenza, parti d'automatizazione, arnesi di machini è pezzi di arnesi;apparecchi di misurazione è misurazione

 

Equipamentu:l'attrezzatura di l'energia elettrica è l'idroelettrica, l'equipaggiu petrolchimicu, l'equipaggiu di custruzzione navale, i telecomunicazioni, l'equipaggiu di cimentu è l'attrezzatura d'acciaio.

 

Tecnulugia ambientale:Attrezzatura di ricuperazione di polveri, attrezzature di pulizia, attrezzature di pulizia ultrasonica, attrezzature per u trattamentu di l'acqua, pompe è accessori per l'acqua, tecnulugia ambientale, attrezzature è accessori.

 

Purificazione:compressori, condensatori, climatizzatori, equipaghji di purificazione di l'aria, vari pezzi di ricambio, vari equipaghji è accessori ligati à l'energia.

 

Gomma è plastica:Macchine per iniezione di plastica, extruders di plastica, è altre machini di plastica;machini è parti di trasfurmazioni di plastica;equipaggiu di trasfurmazioni di gomma;materie prime plastiche è gomma, prudutti di gomma è plastica, etc.

 

Trasportu è logistica:paranchi a catena manuale, equipaggiamenti di sollevamento, argani, pignoni, carrelli elevatori, gru, paranchi, trasportatori, equipaggiamenti di carica e scarico, equipaggiamenti e strutture di stoccaggio, riempimento, incapsulazione, capping e attrezzature per imballaggio, ecc.

 

Apparecchiatura pesante:generatori, trasformatori, equipaghji di centrali;equipamentu di generazione di energia solare;equipaghji di generazione di energia eolica;cumpunenti ligati à u putere.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi