News - Macchinari Laser Cutter-Macchinari alimentari

Macchinari Laser Cutter-Macchinari alimentari

Macchinari Laser Cutter-Macchinari alimentari

Macchinari Laser Cutter per Macchinari Alimentari

 

Cù u sviluppu di l'ecunumia, l'industria di a fabricazione si sviluppa in a direzzione di a digitalizazione, l'intelligenza è a prutezzione di l'ambiente.U laser cutter cum'è un membru di l'equipaggiu di trasfurmazioni automatizatu prumove l'aghjurnamentu industriale di diverse industrii di trasfurmazioni.

 

Sò in l'industria di e machini alimentarii ancu affruntendu u prublema di l'aghjurnamentu?L'emergenza di metalli d'alta qualitàmacchine di taglio laser in fibrasolu aiuta à u rapidu sviluppu di l'industria di machini alimentarii.Avà, fighjemu un ochju à cumu a macchina di taglio laser in fibra aiuta à sviluppà l'industria di e macchine alimentari.

 

Prima, Fighjemu a Classificazione di Macchinari Alimentari

taglio laser per i machini alimentari

 

A machina alimentaria si riferisce à l'equipaggiu meccanicu è i dispusitivi utilizati per trasfurmà e materie prime alimentari in l'alimentariu (o prudutti semifiniti).Hè principarmenti divisu in duie categurie: equipaggiu di imballaggio è machini di trasfurmazioni alimentari.L'aghjurnamentu di sti macchinari alimentari è equipaghji hè inseparabile da a trasfurmazioni di lamiera.L'attrezzatura principale per a trasfurmazioni di lamiera hè una macchina di taglio laser in fibra, chì hà ghjucatu un rolu impurtante in l'aghjurnamentu di l'industria di a machina alimentaria.

 

Ci sò generalmente duie esigenze di trasfurmazioni in a produzzione di machini è equipaghji alimentarii:

 

Da una banda, u prucessu tradiziunale di prova richiede parechje ligami, cum'è l'apertura di u muffa, l'istampazione, a cisatura di piastra è a curvatura.

 

Per d 'altra banda, hè principarmenti persunalizatu in picculi lotti,

 

Diversi tipi d'alimenti anu bisognu di cuncepisce diverse attrezzature di trasfurmazioni, chì necessitanu assai risorse umane, materiali è finanziarie, è u costu ùn hè micca bassu, chì porta direttamente à l'aghjurnamentu di u produttu lento è impedisce severamente l'innuvazione è u sviluppu di l'industria di a machina alimentaria.

 

L'emergenza di e macchine di taglio laser hà solu risoltu i prublemi sopra in l'industria di a machina alimentaria.Hè cunnisciutu per a so stabilità, alta velocità, alta precisione è individualità.Macchine di taglio laser Fibra pò taglià diversi materiali di metallu, cum'è l'acciaio inossidabile cumuni, l'azzaru di carbone, l'aluminiu, etc. Ci sò ancu e diverse macchine di taglio laser chì currispondenu à i bisogni di taglio di lamiera è tubi.

 

Dunque, per i machini alimentari, chì sò i Vantaghji principali di u taglio di a macchina di taglio laser in fibra:

 

1. A cucitura di taglio laser hè chjuca.A cucitura di taglio hè generalmente trà 0,10 è 0,20 mm;pò risponde cumplettamente à i requisiti di precisione in a saldatura successiva, è l'attrezzatura meccanica fatta hè squisita in apparenza è alta precisione di trasfurmazioni.Migliora assai a competitività di u vostru equipamentu.

 

2. A superficia di taglio hè liscia.A superficia di taglio di taglio laser ùn hà micca bava è a superficia di taglio hè assai liscia.Si pò taglià ogni tipu di piastri spessi senza grinding sicundariu è trasfurmazioni, chì vi salvà u costu di prucessu è u travagliu.

 

3. Sicurezza.U taglio laser hè un prucessu senza cuntattu, cusì hè sicuru è assai adattatu per a produzzione di machini alimentari;

 

4. A vitezza di taglio hè rapida, chì riduce assai u costu di pruduzzione, è migliurà efficacemente l'efficienza di a produzzione di machini alimentarii, migliurà cusì a competitività di u vostru equipamentu in u mercatu;

 

campioni di taglio laser di metalli

Golden Laser si focalizeghja nantu à a produzzione è a fabricazione di taglio laser.Sè avete bisognu di più suluzioni di l'industria, benvenuti à cuntattateci, è aspettate a vostra chjama!


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi