Notizie - Nova denominazione per a serie di macchine di taglio in fibra ottica in 2024

Nova denominazione per a serie di macchine di taglio di fibra ottica in 2024

Nova denominazione per a serie di macchine di taglio di fibra ottica in 2024

2024 New Series di Golden Laser Fibra Laser Cutting Machine

Golden Laser, cum'è un capu in l'industria di a tecnulugia laser, piglia sempre l'innuvazione cum'è a forza motrice è a qualità cum'è u core, è hè impegnata à furnisce soluzioni d'equipaggiu laser efficaci è stabili à l'utilizatori globale.

 

In u 2024, a cumpagnia hà decisu di riurganizà i so prudutti di macchina di taglio di fibra ottica è aduttà un novu metudu di denominazione seriale per risponde megliu à a dumanda di u mercatu è migliurà l'esperienza di l'utilizatori.

 

Durante u prucessu di nomenclatura, Golden Laser Company hà cunsideratu cumplettamente parechji fatturi, cum'è a dumanda di u mercatu, i feedback di l'utilizatori è u pusizzioni di a marca.A serie di l'equipaggiu di novu chjamatu ùn hè micca solu faciule da ricurdà è di sparghje, ma ancu mette in risaltu a forza tecnica è a pusizione di u mercatu di Golden Laser Company.

 

U novu metudu di nomenclatura classifica i prudutti di a macchina di taglio in fibra ottica secondu a prestazione, l'usu è e caratteristiche, è mostra i vantaghji unichi di i prudutti in un metudu di nome concisu è concisu.

 

A nova gamma di macchine di taglio laser in fibra include:

Piatto: Serie C, Serie E, Serie X, Serie U, Serie M, Serie H.

Materiali di pipa: serie F, serie S, serie i, serie Mega.

Macchina di carica di pipa: Una seria

Taglio laser robot tridimensionale: serie R

Saldatura laser: serie W

 

A serie "C" hè un equipamentu di taglio laser chì ùn occupa micca troppu spaziu, ma assicura ancu a prutezzione di sicurezza CE, un cuntrollu intelligente è un usu còmuda.

 

A serie "E" hè una macchina di taglio laser à tavola unica ecunomica, pratica è efficiente per u tagliu di fogli di metallo.

 

A serie "X" furnisce à i clienti l'equipaggiu di taglio laser cù carica è scaricamentu automatizata, una prutezzione di sicurezza più alta è capacità di trasfurmazioni efficienti basate nantu à ecunumia è altu rendiment.

 

A serie "Ultra" hè un equipamentu di taglio laser industriale di livellu 4.0 chì integra un magazzinu di materiale currispundente per carica è scaricamentu automaticu senza equipaggiu, rimpiazzamentu è pulizia automatica di ugelli, è un sistema di cuntrollu intelligente.

 

A Serie "M" hè una piattaforma di travagliu duale, grande formatu, macchine di taglio laser d'alta putenza per una trasfurmazione sicura è efficiente.

 

A serie "H" hè una macchina di taglio laser di grande scala chì hè basatu annantu à i bisogni di taglio di grande furmatu è di alta putenza è pò esse modularly customizata.

 

"F" hè una macchina di taglio di tubi laser ecunomica, durable è largamente applicabile per a trasfurmazioni di tubi.

 

Macchina di taglio di tubu laser di a serie "S" assai piccula.Hè una macchina di taglio di tubi laser pensata per i picculi tubi.Integra un sistema di cuntrollu intelligente, cunfigurazione di serratura di tubi chjuchi, alimentazione completamente automatizata, tagliu è rebobinamentu per ottene un tagliu d'alta velocità è d'alta precisione di tubi chjuchi.

 

A macchina di taglio di pipa laser in fibra di serie "i" hè un pruduttu di taglio di pipa laser d'alta gamma intelligente, digitale, automatizatu è all-round sviluppatu basatu annantu à a tendenza futura di trasfurmazioni di pipa autumàticu.

 

A serie "MEGA" hè una macchina di taglio di tubi laser a 3 e 4 mandrini per impieghi pesanti sviluppati appositamente per applicazioni di taglio laser di tubi eccessivamente grandi, sovrappesi, di lunghezza eccessiva e di tubi.

 

A serie "AUTOLOADER" hè aduprata per u trasportu automaticu di i tubi à e macchine di taglio di tubi laser per realizà un processu di taglio laser di tubi automatizatu.

 

A serie "R" hè un equipamentu di taglio laser sviluppatu basatu annantu à una piattaforma di sistema di robot tridimensionale chì pò scuntrà u tagliu di superficia curva tridimensionale cumplessa.

 

A serie "W" hè un strumentu di saldatura laser altamente portatile chì presenta risultati di saldatura di alta qualità, costu bassu, mantenimentu faciule è larga applicabilità.

 

L'aghjurnamentu di a serie di u produttu è a migliione di u metudu di nomi sòGolden A risposta pusitiva di Laser à a dumanda di u mercatu è a so enfasi in l'esperienza di u cliente.

 

In u futuru,Golden Laser Company hà da cuntinuà à aderisce à i cuncetti di l'innuvazione, a qualità è u serviziu prima, è cuntinuà à lancià un equipaggiu di taglio laser più eccellente per scuntrà u mercatu cambiante è l'aghjurnamentu di i bisogni di l'utilizatori.

 

Cridemu chì sta serie di macchine di taglio laser è saldatura aiutarà i nostri clienti à ottene un successu maiò in i so mercati.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi