News - Benvenuti à Golden Laser Booth in Tube & Pipe 2022 Germania

Benvenuti à Golden Laser Booth in Tube & Pipe 2022 Germania

Benvenuti à Golden Laser Booth in Tube & Pipe 2022 Germania

Questa hè a terza volta Golden Laser per participà à u prufessiunaleFilu è Tubumostra.A causa di l'epidemie, a mostra di tubu tedesca, chì hè stata posposta, si terrà infine cum'è prevista.Piglieremu l'occasione per mostrà e nostre recenti innovazioni tecnologiche è cumu e nostre novi macchine di taglio di tubi laser penetranu in diverse applicazioni di l'industria.

Benvenuti à u nostrustand nru Hall 6 |18

Golden Laser invite Tube and Wire Fair 2022 Dusseldorf

Tube & Pipe 2022serà tenutu da Messe Düsseldorf, Germania, una volta ogni dui anni.Dusseldorf Stockum Church Street 61, D-40474, Dusseldorf, Germania - D-40001 - Dusseldorf Convention Center, Germania, l'area di esibizione hè prevista per ghjunghje à 118.000 metri quadrati, u numeru di visitatori hà righjuntu 69.500, u numeru di espositori è marche d'esibizione righjuntu. 2615 U numeru di espositori è marche ghjunghjerà à 2615.

TUBE&WIRE, urganizata da Messe Düsseldorf, hè tenuta ogni dui anni dapoi u 1986 è hà una storia di più di 30 anni.

Cum'è a mostra numero unu in u mondu per l'industria di u tubu, Tube occupa nove sale in Messe Düsseldorf.I saloni 1 è 2 mostranu raccordi, mentre chì u cummerciu è a fabricazione di tubi è tubi sò esposti in i saloni 2, 3, 4, 7.0 è 7.1.L'esposizione di formatura di metalli hè situata in a Sala 5 è a macchina di trasfurmazioni di tubi in a Sala 6 è a Sala 7a.L'ingegneria meccanica è a custruzzione sò situate in Hall 7a.I Halls 1 - 7.0 mostranu i dui profili è e so applicazioni in diversi campi.U Plastic Pipe Forum (PTF) hè tenutu in Hall 7.1.

Scopu di l'esposizione
Tubi: materie prime per tubi, tubi d'acciaio è accessori, tubi in acciaio inox è accessori, tubi non ferrosi è accessori, tubi saldati, tubi d'acciaio senza saldatura, tubi d'acciaio cumuni, tubi di plastica, tubi d'oliu, tubi d'acqua, tubi per fluidi, tubi di gas, tubi strutturali, raccordi, giunzioni è cunnessioni, trunions, gomiti, flange, macchinari di trasfurmazione di tubi, fabricazione è furmazione, equipaghji di trasfurmazioni, equipaghji d'automatizazione, apparecchi di prova, etc.

Laser d'orusi concentrerà su aTagliatrice di tubi laser 3Dèlaser roboticu tridimensionale stazione di travagliu di taglioper aiutà cù una linea di produzzione d'automatizazione meccanica.

 

Cutter laser di tubu 3D

 

Tagliatrice di tubi laser 3D


Dotatu di a testa di taglio rotativa 3D di u laser JinYun per ottene un taglio bisellu +-45 gradi
Sistema di cuntrollu CNC tedesca PA, per ottene alta precisione è taglio di tubi à alta velocità
Software di dispusizione di tubi prufessiunale in Spagnapò espansione a dumanda di taglio di pipa in forma
Un sistema di alimentazione di tubu aghjurnaturisolve u prublema di e difficultà d'alimentazione di tubi chjuchi è grandi.A gamma di alimentazione hè più larga è più mantenimentu di transazzione.

cellula di taglio laser robot

Stazione di travagliu robotica di taglio laser tridimensionale

 

Disegnu cumplettamente chjusu, in linea cù i requisiti europei di produzzione di sicurezza CE è per ghjunghje à i requisiti ambientali interni senza polvere.
Display cumminatucù un disignu di finestra, 360 gradi senza un angulu mortu per monitorà tuttu u prucessu.
Tagliu roboticuè a saldatura pò esse allargata secondu i vostri bisogni.
Carica esterna, taglio internu o saldatura, pruduzzione più sicura.

Sè site interessatu, per piacè cuntattateci in anticipu, furniremu suluzioni, teste di mostra, è biglietti per esibizioni secondu e vostre necessità specifiche.

 


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi