News - Laser Cutting Dust

Polvere di taglio laser

Polvere di taglio laser

Laser Cutting Dust - Soluzione Ultimate

 

Cosa hè a polvera di taglio laser?

U taglio laser hè un metudu di taglio à alta temperatura chì pò vaporizà u materiale istantaneamente durante u prucessu di taglio.In questu prucessu, u materiale chì dopu esse tagliatu ferma in l'aria in forma di polvera.Hè ciò chì avemu chjamatu polvera di taglio laser o fumu di taglio laser o fume laser.

 

Chì sò l'effetti di a polvera di taglio laser?

Sapemu chì parechji prudutti anu un forte odore durante a brucia.Hè un odore terribile, in più cù a polvera averà qualchì gasu dannosu, chì irritarà l'ochji, u nasu è a gola.

In u prucessu di taglio laser di metallu, a polvara ùn hà micca solu affettà a vostra salute s'ellu assorbe troppu fume, ma ancu affetta u risultatu di taglio di i materiali è aumenta u risicu di a rottura di a lente laser, affetta a qualità di taglio di i prudutti finali, ingrandisce. u vostru costu di pruduzzione.

Dunque, duvemu piglià cura di a polvera di taglio laser à tempu in u nostru prucessu laser.taglio laser cuncerna salute hè impurtante.

 

How to Reduce the Laser Fume Effects, (Reducing the Risk of Laser Cutting Dust Exposure)?

Golden Laser chì travaglia in l'industria di taglio laser per più di 16 anni, avemu sempre cura di a salute di l'operatore durante a produzzione.
Raccoglie a polvara tagliata laser serà u primu passu perchè ùn hè micca pussutu evità a polvera durante a trasfurmazioni.

 

Quanti metudi per cullà u polu di taglio laser?

 

1. Fullclosed Fibra Laser Cutting Machine Design.

In ordine per assicurà un bonu ambiente upirativu, u disignu di a machina di taglio laser di metalli in piena chjusa cù una tavola di scambiu, chì assicurarà u fumu di taglio laser in u corpu di a macchina, è ancu faciule di carricà a foglia di metallo per u taglio laser.

macchina di taglio laser di disignu pienu chjusu

2.Multi-distributed top dusting mètudu cumminata cù disignu chjusu à isolà polvara di taglio laser.

lu disignu vacuum cima multi-distributed hè aduttatu, cumminata cù u grande fan suction, multi-directionale è multi-finestra synchronously evacuates u fumu di polvara è esclude l 'outlet di lignu disignatu, accussì comu à impedisce u attellu, vi dà dinù verde prutezzione Ambiente.

u metudu di scarico superiore

3.Disegnu di u canali di estrazione di polveri di partizione indipendente

Aduttà u sistema di tubu di scarico integratu di forte prestazione: evitendu u fumu chì vola in u prucessu di produzzione, assicurendu a sicurità di a produzzione è risparmià energia è amichevule à l'ambiente, una forte aspirazione è a rimozione di polvera pò allungà in modu efficace a vita di serviziu di e parti di a macchina, allora si pò riduce a pussibilità di deformazione diretta di u calore di u lettu di a macchina.

Disegnu di tubi di scarico

Cuntrollamu u risultatu di raccoglie a polvera di taglio laser per video:

 

Tutta a polvera è u gasu dannosu si raccoglieranu da l'estrattore di fumi di taglio laser.

 

Sicondu à a differente putenza di machine à taglio laser fibre, avemu da aduttà i diversi fan di scarico laser cutter putenza, chì dà u forte absorbability di a polvera.Dopu à cullà a polvera da u taglio laser, allora avemu bisognu di pulizziari è fà riciclà.

 

Differenti da l'estrattori di fumi di taglio laser, u sistema di filtru di polvera prufessiunale adopta più di 4 filtri tan chì ùn puderanu micca pulisce a polvera in pochi secondi.Dopu à a pulita di u polu di taglio laser, l'aria fresca pò esse diretta direttamente da a finestra.

Golden Laser si focalizeghja à aghjurnà a tecnulugia di l'equipaggiu laser secondu a dumanda di CE è FDA, hè ancu conforme à i regulamenti OSHA.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi