News - Tubu Ovale |Soluzione di taglio laser

Tubu ovale |Soluzione di taglio laser

Tubu ovale |Soluzione di taglio laser

Tubu ovale |Soluzione di taglio laser - Tecnulugia cumpleta di trasfurmazioni d'acciaio di tubu ovale

Oval-Tube-1

Chì ghjè u tubu ovale è u tipu di tubi ovali?

Oval Tube hè un tipu di tubi metallichi in forma speciale, secondu l'usu diversu, hà un tubu ovale di forma diversa, cum'è tubi d'acciaio ellittici, tubi d'acciaio ellittici senza saldatura, tubi d'acciaio ellittici piatti, tubi d'acciaio ellittici galvanizzati, tubi d'acciaio ellittici conici. , tubi d'acciaio ellittica piatta, tubi d'acciaio ellittica regulare è diverse proprietà meccaniche d'acciaio di sezione trasversale cumplessa di tubi d'acciaio ellittici.Tubi d'acciaio di precisione di ogni dimensione cù un spessore di 1mm-30mm.

tipu di tubu ovale

Da i Materiali, includenu tubu ovale d'aluminiu, tubu ovale in acciaio, tubu ovale in acciaio inox è cusì.

 

L'usu di u tubu ovale?

Oval Tube hè largamente utilizatu in l'industria di l'automobilescarico di tubu ovale, decorazione, facilità di trasportu, custruzzione di l'aeroportu, supportu di ponti, garage tridimensionale, publicità esterna, attrezzature di fitness, applicazioni cosmetiche cum'è guardrails DOT, equipaghji di energia eolica, fabricazione di veiculi è altre industrie.

 

Chì hè u vantaghju di u tubu ovale?

1. Da a strata di a superficia esterna, duie strati di galvanizzazioni calde è spray paint sò usati per prevene a corrosione.U stratu di a superficia interna hè fatta di tubi d'acciaio senza saldatura cù nervature interne sporgenti è tubi di plastica di polipropilene attraversu una tecnulugia di trasfurmazioni unica.

2. U tubu ellittica hè dura è hà un certu gradu di dolcezza.Ùn hè micca faciule esse deformatu da estrusione è hè resistente à l'impattu.A affidabilità di a stallazione hè alta, è ùn ci hè micca fragilità sottu u gasu è u sole.

3. Resistenza à u clima è resistenza à a compressione.Temperatura di funziunamentu di u tubu di riscaldamentu: 0 ° C ~ 75 ° C, a temperatura righjunghji 95 ° C in un mumentu, pressure≤1.5MPa;temperatura di funziunamentu di u tubu di l'acqua di rinfrescante: 0 °C ~ 55C, pressure≤2.0MPa.

4. Forte insulation termale è resistenza à a corrosione.Hè adattatu per esse intarratu in u bughju, ma pò ancu esse stallatu in u bughju.

5. Pulite micca tossicu, sanu è sicuru.Diversi parametri di prestazione anu cumpletu i requisiti di i standard di qualità di u Ministeru di a Salute.

6. ​​A cavità interna hè liscia è pulita, ùn hè micca arrugginita, ùn s'accumula micca, è u flussu tutale hè 25% -30% più grande di u tubu di metallu cù u stessu diametru nominale.Ùn ci hè micca danni à u diametru di u tubu à l'accoppiamentu.

7. Tecnulugia di trasfurmazioni unica hè sceltu.U mudellu di struttura convex-like net hè pruduciutu è processatu in a cavità interna di u tubu d'acciaio senza saldatura, chì aumenta assai l'attrito di scorrimentu trà u tubu di metalli superficia è u tubu di plastica interna.

In turnu, l'inconsistenza di a deformazione termale trà i tubi interni è esterni hè ragiunate ridutta.U coefficient di espansione termale di u tubu ellittica hè 2,5 × (1/100000) / ° C, è a vita di serviziu hè 5 volte quella di u tubu d'acciaio galvanizatu in caldo.

8. A stallazione hè còmuda è affidativa.U tubu hè cunnessu da cunnessi di wallboard à liberazione rapida, chì ùn anu micca bisognu di filettatura, risparmiendu tempu è sforzu.

U tubu quadratu Large-diamitru hà una zona di applicazione assai cumuna, perchè u so gruixu di muru hè troppu grossu, cusì pò suppurtà assai pressione di travagliu.In generale, pò esse usatu cum'è a materia prima di parti cave, aduprate per a forza di cuscinetti è applicazioni di pipeline critiche.

In fatti, pò esse usatu cum'è tubi strutturali per e compagnie aeree, tubi di esplorazione geologica di petroliu crudu è tubi di l'equipaggiu petrolchimicu.Quandu i tubi d'acciaio quadrati sò utilizati, anu ancu esse in cunfurmità cù e pulitiche è i regulamenti pertinenti.Per quessa, diversi usi principali necessitanu l'applicazione di specificazioni relativamente diverse è mudelli di pipelines.Questu mostra ancu un prerequisite chjave per l'appiecazione di tubi ellittici, soprattuttu Quandu u trasportu di sustanzi più risicate è inflammabili, hè necessariu di truvà tubi d'acciaio senza saldatura di specificazioni è mudelli adattati, in modu chì l'accidenti di sicurezza ponu esse ragiunamente evitati.

 

Cumu pruduce i tubi ovali?

A chjave per e linee di prucessu di produzzione in u tipu di pruduttu.Da a materia prima à i prudutti finiti, una seria di prucessi tecnologichi deve esse passatu.Tuttu u prucessu di sta tecnulugia di trasfurmazioni deve esse realizatu cù una varietà di equipaghji industriali, saldatura elettrica, sistemi di cuntrollu elettricu è equipaghji d'ispezione.Diversi tipi di machini è equipaghji anu una varietà di layout efficaci secondu e diverse regulazioni di prucessu di produzzione.

 

1. Passi tipici di tubu saldatu à alta frequenza: svolgimentu di striscia laminata a caldo, appiattimento, fine e fine, taglio, striscia laminata a caldo, saldatura a testa, scarica di looper -Formazione-Saldatura elettrica-Rimozione di bave-Detezione di difetti-Fly taglio -Inspezione iniziale-Drizzamentu di tubi d'acciaio senza saldatura-Produzzione è trasfurmazioni di a sezione di tubi-Test di pressione-Deteczione di difetti-Copia è rivestimentu-Prodotti finiti.

 

2. Seamlessly spliced ​​tubu azzaru ellittica hè ancu chjamatu tubu azzaru ellittica, chì hè un prucessu di pruduzzioni di pipa senza saldatura.

 

3. U metudu di curvatura di tubu ellittica in acciaio inox generalmente adopta u mètudu di principiu di camma.U risultatu di quante volte u mètudu di principiu camma hè utilizatu per processà i tubi ellittici di l'acciaio inossidabile sottili cù archi multipli hè u risultatu di parechje verificazioni.Tutti anu intesu parlà di a camma.U camshaft gira, u seguitu hè cunnessu à u cuntornu di camma, è u seguitu faci un muvimentu reciprocante.
Sicondu stu principiu: finu à chì 5 archi sò disignati nantu à un moldu, è a lunghezza di a capa centrale di ogni arcu hè uguale à a durata di a capa centrale di l'arcu di u produttu (perchè a R nantu à u moldu cù un rebound più grande hè più chjuca di a R nantu à u pruduttu), U muffa hè u centru di l'arcu cù un grande angolo inclusu cum'è u centru di rotazione.A parte guidata usa un cilindru.A causa di a compressibilità di u gasu è a valvula di rilievu di pressione pò esse usata per aghjustà a pressione, se a pressione di curvatura hè grande, pudete aduprà u cilindru doppia forza., L'asta di cilindru hè cunnessu à u sediu di rulli curvatu, è ci hè una guida di guida sottu à u sediu di rulli.I fatturi chjave chì affettanu l'arrugamentu di u tubu ovale sò a velocità di curvatura è u materiale di rivestimentu di u tubu ovale.

 

Cumu cuntrullà a velocità di curvatura?A vàlvula di flussu proporzionale pò esse usata per cuntrullà a vitezza avanti è retrocede di u cilindru principale.Quandu u raghju di curvatura R di l'ughjettu hè chjuca, u cuntrollu di a velocità deve esse adattatu.

 

Cumu tagliate i tubi ovali in i vostri prudutti dumandati?

 

Sicondu e diverse esigenze di taglio, pudete aduprà metudi di taglio manuale o automaticu.È cù i diversi metudi di taglio, u costu serà assai diversu.Cum'è a segatrice taglierà u tubu, ma ùn pò micca scavare nantu à u tubu, u cutter tubu hè ancu un picculu strumentu per u tagliu di tubu chjucu.

 

Sè vo vulete più altu efficienza è senza tagliata macchina di taglio limitata, allura amacchina di taglio di tubi laser in fibraserà a vostra megliu scelta.

 

Perchè a macchina di taglio laser di tubu hè a vostra megliu scelta per processà u tubu ovale?

 

Metal Laser Cutting hè un metudu di taglio senza toccu à alta temperatura è alta velocità, ùn ci hè micca distorsione durante u tagliu, a precisione righjunghji 0,1 mm, pò tagliate qualsiasi forma nantu à a superficia di u tubu ovale.Risultatu perfettu di taglio laser in tubu ovale d'aluminiu, tubu ovale in acciaio, tubu ovale in acciaio inox è cusì.

 

Golden Laser hè unu di i principali produttori di macchine di taglio laser di tubi in Cina, ghjustu furnisce una suluzione cumpleta di taglio laser per u prucessu di tubi ovali.Quì sottu hè l'analisi di a nostra macchina di taglio laser di tubu di usu di u cliente per u so taglio di tubi ovali, forse avete ancu a stessa dumanda di taglio di tubu ovale cum'è ellu.

P2060A NEW

Demande di taglio di tubu ovale di u cliente:

Tubi ovali 89 * 38 è 114 * 64 mm, Lunghezza da 4,5 m-6 m.Tagliate diverse forme è "0″ Tailer demand.

 

Cumu risponde à a dumanda di trasfurmazioni automatica di u Cliente nantu à a dumanda di taglio di tubu ovel di carbone in forma speciale?

1. Per a carica automatica di i tubi di metallu, pudete aduprà a macchina d'alimentazione di u tubu, hà un servocontrolu precisu per assicurà a selezzione precisa di i tubi, è poi alimenta u tubu-pushing tube-misure a lunghezza di u tubu.Tutti assicuranu chì a pipa hè mandata à a macchina di taglio laser di pipa in modu stabile è precisu

2. I dati di u sistema di cuntrollu PA CNC è u sistema di alimentatore autumàticu hè spartutu cù l'altri, chì assicura a precisione di Clamping position-primu cutting position-Lost material position is delivered accurately.Tuttu u prucessu hè fluente.

3. L'attrezzi customizati di e mandibula frontale è posteriore assicuranu a precisione di taglio laser di u tubu ovale d'acciaio.

4. Perchè a lunghezza di a pipa hè relativamente grande, a pinza di l'alimentatore è u supportu di l'equipaggiu interferiscenu, cusì a nostra funzione di spartera di dati pò risolve bè stu prublema.Sceglieremu automaticamente cumu scaricate a pipa secondu diverse forme di pipa.

5. U prugramma di taglio laser hè automaticamente cambiatu senza interventu umanu.

 

Cumu Risolve u Prublemu di Pipe è Scratches di Claw Custom-made chì ponu accade durante u taglio laser?

I graffi di artiglia

Dopu à una mansa di testi, u radianu spiciali finali, è trasfurmazioni.Risoltu u prublema di scratch

 

Cumu assicurà a precisione di taglio laser di tubu?

Siccomu u prucessu di pruduzzione di a pipa di l'ochju hè sfarente da quella di a pipa standard, hè più difficiuli di ottene a dritta standard è a torsione di a pipa.

Attrezzature speciali è artigianalità unica, teste cuntinue di 100 tubi, precisione è satisfaczione di i clienti!

precisione di u tubu ovale

Cumu ottene u Zero Tailings

Sicondu e caratteristiche di a grafica di u cliente, 0 tailings sò garantiti à mezu à un metru, a funzione di apertura di a carta, i paràmetri di Lantek (Professiona Tube Nesting Software), a forza di serratura regulabile di u chuck, etc., infine ghjunghje à 0 tailings.

0 taglio laser tubu tailer

U Video di OvalTubu Laser Cutting MachineSoluzione di taglio automaticu per u vostru riferimentu.

 

Sè site interessatu o avete un requisitu simili di macchina di taglio laser di tubu ovale, pls sentite liberu di cuntattateci.


Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi