News - Cutting Laser High Power VS Plasma Cutting in 2022

Cutting Laser High Power VS Plasma Cutting in 2022

Cutting Laser High Power VS Plasma Cutting in 2022

 

In u 2022, a macchina di taglio laser d'alta putenza hà apertu l'era di rimpiazzamentu di taglio di plasma

Cù a pupularità dilaser di fibra d'alta putenza, a macchina di taglio laser di fibra cuntinueghja à sfondà u limitu di spessore, aumenta a parte di a macchina di taglio di plasma in u mercatu di trasfurmazioni di piastra di metallo spessa.

 

Prima di 2015, a pruduzzione è a vendita di laser d'alta putenza in Cina hè bassu, u taglio laser in l'applicazione di metalli grossi hà assai limiti.

 

Tradizionalmente, si crede chì u taglio di fiamma pò taglià a più larga gamma di spessore di piastra, in più di 50 mm di platti di metallo, u vantaghju di a velocità di taglio hè evidenti, adattatu per u processu di piastra grossa è extra-grossa cù esigenze di precisione bassu.
U tagliu di plasma in a gamma di 30-50mm di piastra metallica, u vantaghju di a velocità hè evidenti, micca adattatu per a trasfurmazioni di platti particularmente sottili (<2mm).
U taglio laser di fibra usa principalmente laser di classe kilowatt, in u tagliu di platti metallici sottu à 10mm i vantaghji di velocità è precisione sò evidenti.
Punzonatrice meccanica per u spessore di taglio di piastra metallica, trà plasma è macchina di taglio laser.

 

Nta l 'ùrtimi anni, cù a pupularità graduali di laser di fibra high-putenza, machine à taglio laser cuminciaru à penetrà à pocu à pocu in u mercatu di piastra mediu-grossa.Dopu chì a putenza laser hè elevata à 6 kW, cuntinueghja à rimpiazzà e punzonatrici meccaniche per via di u so rendimentu altu costu.

 

In termini di prezzu, ancu s'è u prezzu di a punzonatrice CNC hè più bassu di a macchina di taglio laser di fibra, a qualità di taglio di macchina di taglio laser di fibra hè più altu, ma ancu in virtù di l'alta efficienza di produzzione per diluire i costi fissi, u tassu di passaghju altu per salvà materiale i costi, i costi di u travagliu, è senza straightening susseguenti, grinding è altri prucessi post-prucessing, tutti i vantaghji di cumpensà i costi d'investimentu più altu, u so ritornu à u ciclu d'investimentu hè significativamente megliu cà a punching machine meccanica.

 

Inseme à l'aumentu di u putere, i machini di taglio laser in fibra ponu taglià u gruixu di metallu è l'efficienza à u stessu tempu, apre u rimpiazzamentu graduali di taglio plasma.

 

U20.000 watts (20kw) macchina di taglio laser in fibraTaglierà l'acciaio di carbone è l'acciaio inox à u spessore ottimale di 50 mm è 40 mm rispettivamente.

 GF-2060JH

Cunsiderendu chì i platti d'acciaio sò generalmente divisi per u grossu in u pianu sottile (<4mm), u pianu mediu (4-20mm), u pianu grossu (20-60mm), è u pianu extra grossu (> 60mm), a macchina di taglio laser 10,000-watt. hà sappiutu compie u travagliu di taglio per i platti medie è sottili è a maiò parte di i platti grossi, è u scenariu di l'applicazione di l'equipaggiu di taglio laser cuntinueghja à estenderà à u campu di i platti mediu è grossu, ghjunghjendu à a gamma di spessore di taglio di plasma.

 

Cum'è u gruixu di taglio laser cresce, a dumanda di testa di taglio laser 3D hè ancu aumentata, chì hè faciule di taglià 45 gradi nantu à i fogli di metallo o tubi di metallu.Cù eccellenteTaglio bisellatu, hè faciule per a saldatura di metalli forte in u prossimu prucessu.

 

Fibra di taglio laser paragunatu à l 'effettu di taglio plasma, taglio di taglio laser fibra hè più strettu, più flat, megliu qualità taglio.

 

Per d 'altra banda, cum'è a putenza di u laser in fibra cuntinueghja à cresce, face l'aumentu di l'efficienza di taglio.Per esempiu, in u taglio di l'acciaio di carbone 50mm, 30.000 watts (30KW Fibre Laser) efficienza di a macchina di taglio laser pò esse aumentata da 88% paragunatu à 20.000 watts (20KW Fibre Laser) efficienza di a macchina.

 

Una macchina di taglio laser di fibra d'alta putenza hà apertu u sustitutu di plasma, chì accelerà a rimpiazzamentu di u mercatu di taglio di plasma in u futuru è crea un momentu di crescita sustinibili.

 


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi