News - Cumu assicurà a qualità di taglio laser nantu à i tubi deformati

Cumu assicurà a qualità di taglio laser nantu à i tubi deformati

Cumu assicurà a qualità di taglio laser nantu à i tubi deformati

Sò preoccupatu chì a qualità di taglio laser nantu à i prudutti finiti ùn pò esse usata per via di diversi difetti in u tubu stessu, cum'è deformazione, curvatura, etc.?

 

In u prucessu di venditamacchine di taglio di tubi laser, Certi clienti sò assai preoccupati di stu prublema, perchè quandu avete acquistatu un batch of pipes, ci sarà sempre una qualità più o menu irregulare, è pudete 't scaccià wgalla sti pipi sò scartati, quantu à migliurà u tassu usu di pipi è riduce u tassu scrap hè u prublema chì a nostra macchina di taglio pipa laser deve risolve.

 

Dunque, oghje parlemu di cumu si compie u taglio laser d'alta qualità di tubi deformati.

 

1. A parte di l'alimentazione di pipa, vale à dì, un dispositivu di centru automaticu hè aghjuntu prima di u taglio laser, chì pò rializà a correzione fisica per i tubi sottili è i pipi cù pocu deformazione, vale à dì, currezzione prima di taglià per riduce ancu più a deformazione di u tubu stessu.Questu porta à u deterioramentu in u taglio laser.

assicurà u centru

2. Utilizendu a testa di taglio laser in fibra di sensazione capacitiva per ottene alta precisione, alta sensibilità è taglio di alta stabilità.

 

3. Durante u prucessu di taglio, in risposta à i bisogni di trasfurmazioni di tubi in forma speciale, cum'è tubi ovali, tubi DR, è altri tubi speciali, avemu sviluppatu tecnulugia di taglio laser per tubi di sezione trasversale speciale, tecnulugia di compensazione automatica per pipe. distorsione, è deformazione di curvatura, chì ponu risolve u prublema di u tubu stessu.U mutivu hè u difettu di taglio laser.

 

4. Per l'acciaio inossidabile, lega d'aluminiu, è altri tubi di lega d'alta temperatura, attraversu a tecnulugia di cuntrollu speciale è a tecnulugia di trattamentu d'angulu, pudete selezziunà diverse linee di piombo-in, cuntrollu di taglio di impulsu d'angolo, è funzioni di trasfurmazioni d'angle secondu e caratteristiche. di u tubu di lega d'alta temperatura durante a fusione è u tagliu per riduce i chips L'occurrence di backsplash migliurà assai a stabilità di u tagliu di l'angolo sharp, riduce a contaminazione di a lente di focu, è migliurà a vita di serviziu di a lente di focu.

 

5. Quandu tagliate anguli sharp, usendu differente putenza laser, frequenza di impulsu, è ciculu duty impulsu pò assicurà a qualità di u cuntornu di taglio di l'angulu sharp è migliurà l'efficienza di taglio.

 

In sintesi, per assicurà l'effettu di taglio di i tubi deformati, avemu integratu a R & D è a migliione di u disignu meccanicu, a testa di taglio laser à u software di taglio laser, chì migliurà assai l'alta precisione è l'alta velocità di taglio di pipa.

 

Chì altre preoccupazioni vi importa in u tagliu di pipa?Benvenuti à diteci per email, è vi aiuteremu à risolve i vostri prublemi u più prestu pussibule.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi