Quandu tagliemu materiali metallichi cù una macchina di taglio laser à fibra, si verifica una sovrabruciatura. Chì devu fà ?
Sapemu chì u tagliu laser focalizeghja u raghju laser nantu à a superficia di u materiale per fundela, è à u listessu tempu, u gasu cumpressu collimatu cù u raghju laser hè adupratu per soffià via u materiale fusu, mentre u raghju laser si move cù u materiale in relazione à una certa traiettoria per furmà una certa forma di fessura di tagliu.
U prucessu sottu hè ripetutu continuamente per ottene u scopu di u tagliu di u metallu cù laser à fibra.
1. Focus di u raghju laser nantu à i materiali
2. I materiali assorbenu a putenza laser è si scioglienu subitu
3. I materiali brusgianu cù l'ossigenu è si scioglienu prufundamente
4. I materiali fusi sò stati espulsi da a pressione di l'ossigenu
E cause chì affettanu a brusgiatura eccessiva sò e seguenti:
1. Superficie di u materiale.L'acciaiu à u carbone espostu à l'aria s'ossidarà è formerà una pelle d'ossidu o un film d'ossidu nantu à a superficia. U spessore di stu stratu/film hè irregulare o u film ùn hè micca strettamente attaccatu à a piastra, ciò chì porterà à un assorbimentu irregulare di u laser da a piastra è à una generazione di calore instabile. Questu affetta a seconda tappa di u prucessu di taglio sopra.
Prima di taglià, pruvate à sceglie a superficia cù un bon statu di superficia rivolta versu l'altu.
2. Accumulazione di calore.Un bonu statu di tagliu deve esse chì u calore generatu da l'irradiazione laser nantu à u materiale è u calore generatu da a combustione d'ossidazione possinu esse dissipati efficacemente, è u raffreddamentu sia effettuatu efficacemente. Se u raffreddamentu hè insufficiente, pò causà brusgiature.
Quandu a traiettoria di trasfurmazione implica parechje piccule forme, u calore s'accumulerà continuamente cù u prucessu di tagliu, chì hè faciule da causà brusgiature quandu si taglia à a parte successiva.
Per risolve stu prublema, hè megliu sparghje u mudellu di trasfurmazione u più pussibule, in modu da sparghje efficacemente u calore.
3. Anguli acuti chì brusgianu.L'acciaiu à u carbone espostu à l'aria s'ossidarà è formerà una pelle d'ossidu o un film d'ossidu nantu à a superficia. U spessore di stu stratu/film hè irregulare o u film ùn hè micca strettamente attaccatu à a piastra, ciò chì porterà à un assorbimentu irregulare di u laser da a piastra è à una generazione di calore instabile. Questu affetta a seconda tappa di u prucessu di taglio sopra.
Prima di taglià, pruvate à sceglie a superficia cù un bon statu di superficia rivolta versu l'altu.
L'apparizione di brusgiature à l'anguli acuti hè generalmente causata da l'accumulazione di calore perchè a temperatura à questu angulu hè digià salita à un livellu assai altu quandu u raghju laser a passa per mezu.
Sè a velocità di u raghju laser hè più grande di a velocità di cunduzione di u calore, a brusgiatura pò esse evitata efficacemente.

