News - Cumu risolve u burr in a fabricazione di taglio laser

Cumu risolve u burr in a fabricazione di taglio laser

Cumu risolve u burr in a fabricazione di taglio laser

Ci hè un modu per evità u burr quandu utilizate macchine di taglio laser?

A risposta hè sì.In u prucessu di u prucessu di taglio di lamiera, u paràmetru, a purità di u gasu è a pressione di l'aria di a macchina di taglio laser di fibra affettanu a qualità di trasfurmazioni.Hè bisognu à esse stabilitu raghjone secondu u materiale di trasfurmazioni per ottene u megliu effettu.

Burrs sò in realtà particeddi residuali eccessivi nantu à a superficia di materiali metallici.Quandu a macchina di taglio laser di metallu processa a pezza, u fasciu laser irradia a superficia di u travagliu, è l'energia generata vaporizza a superficia di u travagliu per ottene u scopu di taglio.Quandu u tagliu, un gasu ausiliariu hè utilizatu per sbattà rapidamente a slag nantu à a superficia metallica, cusì chì a seccione di taglio hè liscia è senza burrs.Diversi gasi ausiliari sò usati per taglià diversi materiali.Se u gasu ùn hè micca puri o a pressione ùn hè micca abbastanza per causà un picculu flussu, a slag ùn serà micca spulatu pulitamente è si formanu burrs.

Se u pezzu di travagliu hà bavature, pò esse verificatu da i seguenti aspetti:

1. Sia a purità di u gasu di taglio ùn hè micca abbastanza, s'ellu ùn hè micca abbastanza, rimpiazzà u gas ausiliari taglio high-di qualità.

 

2. Sia chì a pusizione di u focu laser hè curretta, avete bisognu di fà una prova di pusizioni di focu, è aghjustà secondu l'offset di u focu.

2.1 Se a pusizione di focu hè troppu avanzata, questu aumenterà u calore assorbita da l'estremità più bassa di a pezza di travagliu per esse tagliata.Quandu a velocità di taglio è a pressione di l'aria ausiliaria sò custanti, u materiale chì hè tagliatu è u materiale fusu vicinu à a slit serà liquidu nantu à a superficia più bassa.U materiale chì scorri è si funnu dopu à rinfriscà aderisce à a superficia più bassa di u travagliu in una forma sferica.

2.2 Se a pusizione hè lagging.U calore assorbita da a superficia inferjuri di u materiale tagliatu hè ridutta, cusì chì u materiale in a slit ùn pò micca esse funnu cumpletamente, è certi residui sharp è brevi aderiscenu à a superficia più bassa di u bordu.

 

3. Sè u putere di pruduzzioni di u laser hè abbastanza, verificate s'ellu u laser hè u travagliu nurmalmente.S'ellu hè normale, osservate se u valore di output di u buttone di cuntrollu laser hè currettu è aghjustate in cunseguenza.Se u putere hè troppu grande o troppu chjucu, ùn si pò micca ottene una bona seccione di taglio.

 

4. A vitezza di taglio di a macchina di taglio laser hè troppu lenta o troppu veloce o troppu lenta per affettà l'effettu di taglio.
4.1 L'effettu di a velocità di alimentazione di taglio laser troppu veloce nantu à a qualità di taglio:

Pò causà incapacità di cutà è scintille.

Certi spazii ponu esse tagliati, ma certi spazii ùn ponu esse tagliati.

Provoca chì a seccione di taglio sana sia più grossa, ma ùn si generanu macchie di fusione.

A velocità di l'alimentazione di taglio hè troppu veloce, facendu chì a foglia ùn pò micca esse tagliata in u tempu, a seccione di taglio mostra una strada di striscia oblicu, è e macchie di fusione sò generati in a mità più bassa.

 

4.2 L'effettu di a velocità di alimentazione di taglio laser troppu lenta nantu à a qualità di taglio:

Causà chì a foglia di tagliu hè troppu fusa, è a seccione cut hè ruvida.

A cucitura di taglio s'allargarà in cunseguenza, facendu chì tutta l'area si fonde à i angoli più chjuchi arrotondati o affilati, è l'effettu di tagliu ideale ùn pò esse ottenutu.A bassa efficienza di taglio afecta a capacità di produzzione.

4.3 Cumu sceglie a vitezza di taglio adattata?

Da i scintille di taglio, a vitezza di a velocità di l'alimentazione pò esse ghjudicata: In generale, i scintille di taglio si sparghje da cima à fondu.Sì i scintille sò inclinati, a velocità di l'alimentazione hè troppu veloce;

Sì i scintille ùn sò micca spargugliati è chjuchi, è cundensati inseme, significa chì a velocità di l'alimentazione hè troppu lenta.Aghjustate a velocità di taglio in modu adattatu, a superficia di taglio mostra una linea relativamente stabile, è ùn ci hè micca una macchia di fusione in a mità inferiore.

 

5. Pressione di l'aria

In u prucessu di taglio laser, a pressione di l'aria ausiliaria pò sbattà a scoria durante u tagliu è rinfriscà a zona affettata da u calore di u tagliu.I gasi ausiliarii includenu l'ossigenu, l'aria compressa, u nitrogenu è i gasi inerti.Per certi materiali metallichi è micca metallichi, u gasu inerte o l'aria compressa hè generalmente utilizatu, chì ponu impedisce u materiale di brusgià.Cum'è u tagliu di materiali in lega d'aluminiu.Per a maiò parte di i materiali metallici, u gasu attivu (cum'è l'ossigenu) hè utilizatu, perchè l'ossigenu pò ossidà a superficia metallica è migliurà l'efficienza di taglio.

Quandu a pressione di l'aria ausiliaria hè troppu alta, i currenti eddy appariscenu nantu à a superficia di u materiale, chì debilita a capacità di caccià u materiale fusu, chì face chì a fessura diventa più larga è a superficia di taglio hè rugosa;
Quandu a pressione di l'aria hè troppu bassu, u materiale fusu ùn pò micca esse sbulicatu cumplettamente, è a superficia più bassa di u materiale aderisce à a slag.Dunque, a pressione di gas ausiliaria deve esse aghjustata durante u tagliu per ottene a qualità di taglio più bona.

 

6. Long tempu di corsa di u strumentu machine à fà a macchina à esse nstabbili, è ci vole à esse chjusu è ripigliate à permette a macchina à riposu.

 

Per aghjustà i paràmetri sopra, crede chì pudete facilmente ottene un effettu di taglio laser satisfactoriu.


Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi