Ci hè un modu per evità a bava quandu si utilizanu macchine di taglio laser?
A risposta hè sì. In u prucessu di tagliu di lamiera, l'impostazione di i parametri, a purità di u gasu è a pressione di l'aria di a macchina di tagliu laser à fibra influenzeranu a qualità di u trattamentu. Deve esse impostata ragiunevolmente secondu u materiale di trattamentu per ottene u megliu effettu.
E bave sò in realtà particelle residuali eccessive nantu à a superficia di i materiali metallichi. Quandu umacchina di taglio laser di metalliQuandu si tratta di a pezza da taglià, u raghju laser irradia a superficia di a pezza da taglià, è l'energia generata vaporizza a superficia di a pezza da taglià per ottene u scopu di taglià. Quandu si taglia, un gas ausiliariu hè adupratu per soffià rapidamente a scoria nantu à a superficia metallica, in modu chì a sezione di taglià sia liscia è senza bave. Diversi gas ausiliari sò aduprati per taglià diversi materiali. Se u gas ùn hè micca puru o a pressione ùn hè micca abbastanza per causà un picculu flussu, a scoria ùn serà micca soffiata in modu pulitu è si formeranu bave.
Sè a pezza hà bave, pò esse verificata da i seguenti aspetti:
1. S'ellu ùn hè micca abbastanza a purità di u gasu di taglio, s'ellu ùn hè micca abbastanza, rimpiazzate u gasu ausiliariu di taglio d'alta qualità.
2. Sè a pusizione di u focu di u laser hè curretta, avete bisognu di fà una prova di pusizione di u focu, è aghjustà secondu l'offset di u focu.
2.1 Sè a pusizione di focu hè troppu avanzata, questu aumenterà u calore assorbitu da l'estremità inferiore di a pezza da taglià. Quandu a velocità di tagliu è a pressione di l'aria ausiliaria sò custanti, u materiale chì hè tagliatu è u materiale fusu vicinu à a fessura saranu liquidu nantu à a superficia inferiore. U materiale chì scorri è hè fusu dopu u raffreddamentu aderisce à a superficia inferiore di a pezza in una forma sferica.
2.2 Sè a pusizione hè in ritardu. U calore assorbitu da a superficia inferiore di u materiale tagliatu hè riduttu, in modu chì u materiale in a fessura ùn pò esse cumpletamente scioltu, è alcuni residui taglienti è corti si aderiscenu à a superficia inferiore di a tavola.
3. Sè a putenza di uscita di u laser hè abbastanza, verificate s'ellu funziona nurmalmente. S'ellu hè nurmale, osservate s'ellu u valore di uscita di u buttone di cuntrollu di u laser hè currettu è aghjustatelu di cunseguenza. Sè a putenza hè troppu grande o troppu chjuca, ùn si pò ottene una bona sezione di taglio.
4. A velocità di taglio di a macchina di taglio laser hè troppu lenta o troppu veloce o troppu lenta per influenzà l'effettu di taglio.
4.1 L'effettu di una velocità di avanzamentu di taglio laser troppu rapida nantu à a qualità di taglio:
Pò causà incapacità di taglià è scintille.
Certi spazii ponu esse tagliati, ma certi spazii ùn ponu micca esse tagliati.
Face chì tutta a sezione di taglio sia più spessa, ma ùn si generanu macchie di fusione.
A velocità di taglio hè troppu rapida, ciò chì impedisce di taglià a lamiera in tempu, a sezione di taglio mostra una striscia obliqua, è e macchie di fusione sò generate in a metà inferiore.
4.2 L'effettu di una velocità di avanzamentu di taglio laser troppu lenta nantu à a qualità di taglio:
Fà chì a foglia tagliata sia troppu fusa, è a sezione tagliata sia ruvida.
A cucitura di tagliu s'allargarà di cunsiguenza, pruvucendu a fusione di tutta a zona à i cantoni arrotondati o acuti più chjuchi, è l'effettu di tagliu ideale ùn pò esse ottenutu. Una bassa efficienza di tagliu affetta a capacità di pruduzzione.
4.3 Cumu sceglie a velocità di taglio adatta?
Da e scintille di taglio, si pò ghjudicà a velocità di l'alimentazione: In generale, e scintille di taglio si sparghjenu da cima à fondu. Sè e scintille sò inclinate, a velocità di alimentazione hè troppu rapida;
Sè e scintille ùn sò micca sparse è sò chjuche, è cundensate inseme, significa chì a velocità di alimentazione hè troppu lenta. Ajustate a velocità di taglio in modu adattatu, a superficia di taglio mostra una linea relativamente stabile, è ùn ci hè micca macchia di fusione nantu à a mità inferiore.
5. Pressione di l'aria
In u prucessu di tagliu laser, a pressione di l'aria ausiliaria pò soffià via a scoria durante u tagliu è rinfriscà a zona di tagliu affettata da u calore. I gasi ausiliari includenu ossigenu, aria compressa, azotu è gasi inerti. Per certi materiali metallichi è non metallichi, si usa generalmente gasu inerte o aria compressa, chì pò impedisce à u materiale di brusgià. Cum'è u tagliu di materiali in lega d'aluminiu. Per a maiò parte di i materiali metallichi, si usa gasu attivu (cum'è l'ossigenu), perchè l'ossigenu pò ossidà a superficia metallica è migliurà l'efficienza di tagliu.
Quandu a pressione di l'aria ausiliaria hè troppu alta, e currenti parassite appariscenu nantu à a superficia di u materiale, ciò chì indebulisce a capacità di rimuovere u materiale fusu, ciò chì face chì a fessura diventi più larga è a superficia di taglio sia ruvida;
Quandu a pressione di l'aria hè troppu bassa, u materiale fusu ùn pò esse cumpletamente spazzatu via, è a superficia inferiore di u materiale aderisce à a scoria. Dunque, a pressione di u gas ausiliariu deve esse aghjustata durante u tagliu per ottene a migliore qualità di tagliu.
6. Un longu tempu di funziunamentu di a macchina utensile face chì a macchina sia instabile, è deve esse spenta è riavviata per permette à a macchina di ripusà.
Aghjustendu i paràmetri sopra, credu chì pudete facilmente ottene un effettu di taglio laser soddisfacente.
